Popular Posts

Lepak-lepak bersama


Dah puas bershopping di IKEA,kami terus ke TTDI....Kunun2 nak cari sebuah restoran tue,tapi x jumpalah plak....Sudahnya kami ke sini:

|

|

|

|

|

V


Uncle "K" Kopitiam

Tempatnya mmg cantik & ramailah pengunjung...Aku nampak jugalah 2 org kelibat artis seperti Shazliana & Intan Sarafina(dia duk sebelah meja kami saja).....
Bila dah duduk tue,kami orderlah mkn & minum....

|

|

|

|

|

V


ABC nie si Fikry yg punya


Set roti cheese nan tandoori nie aku yg punya


rojak nie mama & Hafiq punya


Aku bersama makanan & minuman yg telah diorder


Nampak x "Intan Sarafina" kat sebelah tue...Dia dtg bersama family kowt...Anak dia sgt2 cute okeh...Geram aku dibuatnya...
:)

Kami berbual sambil mkn2....Ada part2 yg aku gelak sampai x hengat itu tempat awam okeh,sampai keras perut aku sbb punya byk gelak....Biasalah bila dah Cik Wanie & Cik Eim bertemu,abislah semua citer kluar okeh....
Si Fikry (tunang si Eim) pun bole tahan jugak nyakatnya...Ada saja je yg nak dinyakatnya...Kena plak ngn si Hafiq tue,apa lagi serasi bersama lah....


Tgklah wajah Cik Eim yg nakal tue membuatkan aku bertambah sayang okeh....Dia adalah seorang sahabat yg benar2 memahami diri aku + dia adalah sahabat yg paling lama bersama dgn aku....aku sayangkan dia & aku sygkan persahabatan kami....Aku selalu berdoa kepada-NYA agar hubungan kami akn kekal buat selamanya...
Insya-ALLAH
(tq sahabat sbb sentiasa memahami Wanie)


Kami bergambar bersama....

Dlm kul 12 lebey kowt kami berpisah...Masa nie sedey gaklah sbb yelah bukannya selalu bole berkumpul mcm nie kan.....
So aku akhiri dgn gambar ini...Aku suka sgt2 okeh:

|

|

|

|

|

V


Gambar kami ber-4
(Fikry,Hafiq,Eim & Wanie)

Tq guys sbb sudi spendkan masa korang bersama kami...Sgt2 menghargainya...Hope dpt jumpa lagi okeh...
Muah muah muah

Kami sampai hotel dlm kul 1.40 pagi sbb susah nak dpt parking kat hotel yg kami nginap tue...Adoilah......
Esknya dah nak blk sudah


(ada sesuatu yg berlaku masa nak buat pembayaran tue tau,nanti aku ceritakan di entri berikutnya okeh)




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive