Popular Posts

Shopping Saja....

Ini kisah hari Isnin lps....Yelah kan aku & mama ada ke Sg Petani,tujuan utama adalah nak beli brg2 pengantin....Biasalah musim cuti sekolah kan akn menjelang tiba,makanya kenalah buat persiapan awal...
So kami dua beranak pergi ke Sg Petani,tapi sebelum nak bershopping tue,perut kenalah diisi,makanya kami ke Tesco dulu utk ke Q Bistro...Tempat fav mama tue,mama dah request beberapa hari sebelum pi naaa...Sampai2 saja,mama terus pi pilih lauk,mama nak mkn nasi kandar...Mmg nyum nyum lah...Sedap giler okeh...Ditambah plak ngn Manggo juice yg pure manggo ok....Lagilah berselera dua beranak nie mkn...Bila dah kenyang barulah bole pi shopping....
Dah sampai tempat yg dituju,bermulalah "shoppingan" kami dua beranak....Kalau korang nak tahu x sampai 1/2 jam berada ditampat shopping,kami dah berhabis RM 1.5K okeh....Mmg sakan gilerlah....Tapi semuanya utk SNS ANGGUN saja....Mmg duit tue mengalir mcm "air sungai" saja...Cepat abis...(tue blum lagi shopping brg sendiri)
Wakakakakaka


Ada setengah barang kami bawak balik sendiri,dan setengah barang lagi kena pakai lori....Mak ai apalah yg aku belikan sampai kena pakai lori bagai..Nak tgk apa yg kami beli sampai kena sewa lori itew...
HiHiHi....

|

|

|

|

|

V


Inilah dia hasil rembatan utk SNS ANGGUN
  • kerusi pengantin
  • lampu chandelier
  • lampu spotlight
  • red carpet
Pastu adalah beberapa brg kecil lagi...Semuanya utk wedding job cuti sekolah nanti...Alhamdullilah rezeki kan.....


Persiapan semuanya dah 85% selesai...Tinggal yg skit2 saja lagilah....Kali nie aku diberi peluang utk mereka sendiri pelamin & meja makan pengantin...Kalau sebelum nie mama yg aturkan semuanya,tapi kali nie mama berikan kepercayaan kepada aku utk uruskan wedding nie...Kali nie lain skit sbb aku akn siapkan utk wedding sepupu kepada "Dr Fazley Yakob",ala penyanyi "Asmara Ini" tue,so kenalah buat yg the best kan....
HiHiHi


Tetiba ada gambar "tuan punya butik & blogger" nie...apa kes???
Apapun aku skg nie kena btul2 jaga kesihatan aku supaya ia tidak mengganggu setiap tugas aku akn dtg...Skg nie aku dok on & off saja demam...Mama pun risau jugak nie...Adoilah...Harap2 ia xlah melarat....




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive