Popular Posts

Perangai Buruk Aku....

Entri nie bukanlah nak burukkan sesiapa,tapi hanyalah nak berkongsi ngn pembaca2 aku ttg salah satu "perangai buruk" yg mmg x bole dikikis lagi...Sejak dulu sampailah skg nie,sikap tue masih ada lagi...


Ingat lagi x munge yg aku dpt masa "Pre Birthday" aku beberapa hari yg lalu....

|

|

|

|

|

V


Salah satu sikap buruk aku ialah aku nie jenis x bole dpt "barang baru",kalau dpt @ beli brg baru,pastinya aku akn bawak tido utk beberapa hari....Contohnya kalau aku beli kasut atau handbag,aku akn letak di sebelah aku dikala aku tido....Mcm tue jugak ngn baju @ peralatan yg lain,mmg comfirm akn buat mcm tue jugak....Mama mmg dah masak ngn perangai aku,kalau kata mama angkat brg tue masa aku tgh tido,aku bole terjaga wooo...Jgn main2...
Mcm tue juga ngn munge tue,aku bawak tido tau utk beberapa hari...Bila dah puas,barulah aku letakkan ditempat lain....
:)


Munge yg hampir layu....Kata org kena gantung terbalik munge tue utk jadikan munge kering...Btul ker???



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive