Popular Posts

Cheese Tart DaN Coklat

Kali nie aku mau criter pasal makan.....Makan yg aku order online....Skg nie kan trend,kalau teringin nak mkn sesuatu,cuma klik,order,bayar & hantar....Mudah bukan....(cuma kena taulah keSEDAPannya mcm mana)
So beberapa minggu lps,aku nie teringin nak mkn cheese tart,so kebetulan aku ada kenal seorang kakak nie melalui FB iaitu kak Zuhaiza,so aku pun dok message2 lah beliau melalui FB...Bila dah proceed semua,lalu dihantarnya terus ke butik.....


Aku amik 4 perisa
  • Strawberry
  • Blueberry
  • Manggo
  • Kiwi
Tapi tekak aku lebih suka pada strawberry,blueberry & manggo...aku amik yg saiz kecil,sebiji cuma berharga RM0.60...oklah kan....


Nyum nyum


Then beberapa hari sebelum birthday mama,aku sekali lagi order pada org yg sama,iaitu kak Zuhaiza...Kali nie aku order chocholate homeade....Aku order yg ada kacang & orange.....So masa 21hb Mei tue,kak zu sekali lagi hantar sampai ke butik aku...Tq to kak Zu sbb sudi hantar sampai ke butik...Hargai sgt2...

|

|

|

|

|

V


2 kotak nie RM 40.00 sahaja....Bermakna sekotak RM 20.00


Inilah isi dalamnya....
(tetiba rindu plak nak mkn chocolate homeade sahabat di Sg Buloh nun,si Eim)

So kalau ada yg nak order tart @ chocolate homeade,bolelah singgah ke blog ini:
http://www.haizatart.blogspot.com/

atau ke Facebook beliau:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000458593796

Terima Kasih

Lps nie nak citer pasal makan malam bersama birthday girl pulak
:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive