Popular Posts

Shopping di IKEA

Ini sambungan kisah kedatangan aku ke KL minggu lps (x abis lagi rupanya).....So dari Sg Buloh,kami terus ke Damansara,ke mana lagi kalau bukan ke IKEA kan....Kami berkonvoi dgn 3 buah kereta....(Dah mcm nak pi kenduri kawin pun ada)
HiHiHi



Inilah tempatnya...Tempat yg mmg WAJIB kena pegi kalau trun ke sana.....
Sebelum kami bershopping,kami kena isikan perut ngn makanan dulu....


"meatball"


"apa namanya ntah"
Lupa sudaaaaaa


"nie pun aku x tau namanya sbb nie si Hafiq yg amik"
Tapi sedap....


"Kek coklat DAIM"
nyum nyum nyum


Wajah gembira bila dpt mkn kat IKEA...
Tq to Mista Hafiq sbb banje Wanie & mama

So masa tgh nak mkn tue,ada org tegur aku...Terkejut giler okeh....Nak tahu siapa?

|

|

|

|

|

V


Si Jijie (adk kepada Mummysya)....Aku tanyalah mcm mana tau,dia kata tgk kat FB...Yelah aku kan ada check-in IKEA kat FB....Lama giler x jumpa ngn si Jijie nie tau....Semakin berseri-seri wajahnya....
So bila dah kenyang mkn,apa lagi shopping time...Masa tgh2 shopping nie,ada 2 org yg tegur aku,dia memperkenalkan diri mereka sebagai "reader" aku...Alamak aku suda lupa nama mereka sbb aku masa tue tgh syiok bershopping...apapun tq yg menegur aku yer...sori sbb x sempat nak berbual..Al-maklumlah kejar masa...(padahal dok sibuk cari brg2 yg nak dibeli)
Kalau kalian ada baca entri ini,tinggalkan komen yer...

Aku dpt hadiah tau....

|

|

|

|

|

V


"Selipar persahabatan"

Dihadiahkan oleh sahabat aku,"Eim" dan tunangnya....Kisahnya begini....Masa dok jln2 tue,aku rasa kaki aku sakit sgt2,yelah pakai heel kan,so rasa mcm melecet pun ada...So si Eim nie dok ckplah jom pi beli selipar...Aku nie plak malas nak kluaq blk sbb mmg dah TERgam kat dlm tue nak shopping...
So tgh2 dok pilih brg tue,si Eim dari belakang past beg yg berisi selipar yg sgt2 cantik....Pandai plak dia pilih selipar dan pandai plak dia teka saiz kaki aku...HiHiHi....Apapun tq so much dear,aku hargai sgt2....
Bila dah pakai selipar baru tue,lagi ligatlah aku bershopping kannnnnn.....


Apalah yg kami bualkan tue...Mama hanya menjadi pemerhati okeh....Dlm kul 8 lebey kowt barulah kami selesai bershopping...Dari kul 5 ptg sampai di sana.....Aku berhabis dlm rm 3++ mcm tuelah...Tapi byknya aku beli utk butik...Utk sendiri skit2 saja.....
Selesai saja bershopping,aku,mama,Hafiq,Eim & Fikry meneruskan perjalanan utk mkn mlm,ke mana?

Tunggu

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive