Popular Posts

fakta tentang lelaki .,,auwww auwwww



dear my open diary

assalamualaikum dan salam satu malaysia :) ..korang sihat ke weh ?pehh , ari ni aku cirit- birit la..ceh , dah la umah tak de air . ni la akibat meratah buah betik tgh2 mlm semalam.,konon nak diet , takut gmuk , makan buah tgh malam time lapar,,hehuhehuuuu....

korang pasan tak , lately entry aku asyik cte sal join contest bagai sume contest aku sapu lah..ala,dah org tag , tak smpai ati lak aku tak join..peluh2 ketiak mereka mengetag aku, .ah , aku kan baek ati ..weeeeeeehuuuuu,,,

cecuti ni best jugak tgok tb . aku lak mmg suka tonton astro oasis inspirasi sanubari tuh..best jugak tuk memotivasikan diri. oh,back to the topic , asal lak aku tetbe sawan kambeng nak buat sal lelaki ni ? padahal aku pmpn ?hikhikk, dah lumrah manusia kan , kita akan mengkaji tentang opposite gender ni,, kang aku kaji sal pmpn kang kata aku lesbian pulekkk...

oke , jum layan facts yang aku dpat dr sumber tb . ni kalau salah ni jangan nak marah aku , marah DR FADZILAH KHAMM TO MAMMAAA oke :P

1 .15 % factor ketidak suburan lelaki adalah berjaga malam .

haaa,dengar tu wahai kaum lelaki , korang nak anak tak ?jgn la nak overnite sgt . heeee, ni tak memalam dah jadi waktu siang ,siang korg tdo ..haishhh..ni kajian taw , dekat ngra barat dah terbukti . errr, kalau nak bejaga malam jugak , go on la, jgn salahkan bini yangtak leh mengandung!alaa,15% percent je kot....heeee,makan tongkat ali bebanyak....


L : abg dah makan da tongkat ali ..tak boleh jugak,,
p: abg cuba makan tongkat abu pulak....heeeeeeee

sumber ; google


2 .lelaki sangat suka dan tergila-gila ketika melihat perempuan senyum

err, betul ke weh ?ohh , patot laaaa hospital bahagia ngn tampoi penuh sgt , ramai lelaki gila ditempat disana selepas melihat wanita senyum ...senyuummm..tak perlu kata apa2..

haaaalimahhh jonganggggg..auww tergodaaa

credit to google


3.mengikut kajian lagi 85% lelaki cepat meninggal dunia semasa melakukan hubungan seks adalah lelaki yang suka menipu isterinyaa
errr,,korang nak pecaya ke tak weh ? kalau aku 50-50 . . yelah ,org cakap ajal maut jdoh pertemuan tu kat tgn tuhan kat . kita kene ingt kajian yang dijalankan ni omputeh kapir yang buat, jdi jgn la caya sgt , tapi dlm islam pon kita diajar untuk tidak menipu ..so why must kita tipu isteri kita kan .itulah padahnyaa..

in short , tenung2kan dan selamat beramal.heeee



u aaa layeee ,layeee ,layeeee..:)

image ; uncle g lah!



4 . lelaki lebih kuat berdengkur berbanding wanita .


krohhhhhh krohhhhhh....ini mungkin betul gak neh . tapi aku ase kalau aku kawen nti ,aku dpt hubby yang kuat berdengkur ,aku terima jeeee...sebab ape ? "ciann dia, penat cari duit nak kasi i shopping yee ?" weeeehuuuuuuuuuu



kalau dah asyik berdengkur je , tension gak kan ?

image : google.

5 .lelaki tidak details dlm percakapan .

ah ,pokoknye , mereka lebih serious dlm percakapan laa..contohnye , org tanya,asal dia putus cinta ,lelaki mesti jawab gini : " ah ,nak wat cmne cmpai sini je jodohnye,,

kalau pempuan ; "ah ,dia curang,bongek,maen kayu 333333ribu kali ngan aku,tak guna,huh,sabo jelahh" ..beza kan cara laki ngn pmpn cakap ?

tapi lelakii ni dia cakap details bila perlu je kot.contoh cm presentation .amboiii, aku yang ngntuk dengarrr...punya panjang mengalahkan perdana menteri beliau2 kaum lelaki berucap..heeee

persoalannya disini , sapa lebih sopan ?hherrrherrrr


sekian habes dah input 2 yang aku nak smpi kan yee hari ni ..wahai kaum lelaki .aku cabar korang wat entry tentang pmpn lak...ade beraaaannn ?

pantun cik ezza :

dua tiga kuceng berlari ,
manakan sama si kucing belang ,
dua,tiga,empat,lima ,enam,tujuh,lapan,sembilan sepuluhh,
asal kau suruh aku kira ?smpai esok pon tak hbes ?
demmmmmm,,,,(ade kene mengena ke ?)



oke bui buiii (*_*)




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive