Popular Posts

Hadiah Hari Lahir


1stly nak ucapkan kepada mereka2 yg bagi ucapan "Selamat Hari Lahir" pada aku...X kiralah kat FB,BBM,SMS,TWITTER dan yg cal tue,tq so much...Aku hargai sgt2....Semoga doa kalian dimakbulkan especially doa dari mama & papa aku yg nak aku cepat2 kahwin...(alamak,mcm mana tue)
HiHiHi...
Aku jadi hairan kenapa setiap kali menjelangnya hari lahir aku,aku akn jadi demam...Tapi kali nie demam panas semacam...Mula2 tue mmg nak g spital,tapi memandangkan lihat mama yg sgt2 letih,makanya aku pun diamkan saja...X sampai ati nak susahkan mama....
Bila ditanya ttg hadiah apa yg aku dpt,sebenarnya aku x berapa kisah sgt...Doa dan ucapan pun dah mencukupi...Kalau dpt hadiah tue,kira satu bonus....Setiap tahun yg WAJIB kena bagi hadiah adalah "papa kesayangan" aku lah kan....HaHaHa...(x tau lagi papa kasi hadiah apa kannn)
Sambutan utk thn nie plak terpaksa di tunda atas sbb2 kerja lah....Kebetulan plak thn nie jatuh nak musim cuti sekolah,makanya kenalah tangguhkan dulu majlisku itew....(x per uatamakan kerjaya dulu lor)
LaLaLa....
Tapi dlm dok bz2 nie,aku telah dikejutkan dgn satu berita gembira....Ada seseorang yg hadiahkan 2 tiket penerbangan Malaysia Airlines (MAS) ke sebuah negara Asia (gtuekan)...Mulanya aku x percaya,tapi aku kena percaya...Pang pang (sepak muka sendiri kasi sedar)...Wakakakakakaka....
Apapun tq so much kepada si pemberi itu...Semoga ALLAH S.W.T murahkan lagi rezeki u & semoga semua ini diberkati oleh-NYA....
Rezeki jgn ditolak,musuh jangan dicari & didekati...
(x gtue)



Insya-Allah aku akn terbang selepas selesainya semua tugas2 aku di SNS ANGGUN....Skg nie x bole nak berangan sgt nak pegi bercuti sbb keje2 di SNS ANGGUN dah memanggil-manggil dah..
Hik Hik Hik

Nota kaki ~ kalau arwah ARFAN masih ada,mesti skg nie aku tgh "celebrate" bersama kan....Tapi apakan daya,dia pergi dulu meninggalkan aku....Tetiba aku jadi rindu padanya.....
Al-fatihah



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive