Popular Posts

si puteh sudah kuar ICU ?

assalamualaikum korang :) ..heee , semalam ,seharian gak aku tak online..err, penat tolong abah :) ..weeee,aku kan PA abah merangkap anak bongsu+anak lelaki+ ank pmpn abah,.sebagai seorag yang baek hati mesti la aku kene tolong ..tak gitu korang ?ah, ari ni dpt ganjaran dr abah yang dah restock coki2 aki sekotak ..kahkahhhhkahhhh

oh ya, before that al-fatihah to owner blog telur di basuh yang pulang menemui ALLAh . semoga rohnya di cucuri rahmat ,. menurut sumber (ramai dah blogger tulis pasal ni ,ah credit to semua la ,) dia ada asma dan di masukkan ke ICU putrajaya ,masa tu tetbe paru2 dia ada jangkitan dan tak boleh bernafas sendiri sebelum menghembuskan nafasnya yang terakhir .err,meremang bulu roma . aku taw belog dia pn through my ex fren (Since dia dah cut off or friendship kan ) awal tahun yang lalu . ah , ilang dah seorang yang berbakat dalam penulisannya , semoga dia di tempatkan dlm kalangan orang yang beriman .

err,korang engat lagi tak entry ni ? gambar kat bawah ni ?engat ? heeee , yee, si puteh ngan aku dah pulih sepenuhnya ,walaupun kadang2 otak aku ni ade short2 sket ,alahh..bese la tu...heeee...


betapa awesome nyee duduk di bawah ini ...:P




gmbar smlm =________=
taraaaaaaaaaa.....sy muncul dengan stereng berbalut :)..
psss...abah cakap cm s.jibeng ..heeeeee....

bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive