Popular Posts

Pre Birthday Party

Ingatkan kawin je ada "PRE WEDDING",rupanya birthday pun ada "PRE" jugak kan...HaHaHa....
Sebenarnya majlis yg telah berlangsung pd 28hb Mei 2011 yg lps telah diadakan di KFC,Jln Limbong Kapal,Alor Setar,bertemakan warna "PEPeL"....Dihadiri oleh beberapa org kenalan terapat....(kecil-an saja)....


Kisah kek nie,sekali lagi aku telah order di sini:
http://teratakrembunai.blogspot.com/
Ternyata mmg kena dgn tekak aku....Sedapnya Tuhan saja yg tahu.....Aku request warna "PePeL"...Dlmnya adalah kek coklat...


Aku bersama mama yg tercinta...
Mama yg telah byk berkorban utk aku selama ini...Aku amat2 menghargainya....
*TQ MAMA*


Aku bersama kak Murni....Kakak kepada sahabat aku,Maizatul Miza....Mlm tue,dia jadi "camerawoman" utk majlis aku....Tq so much kak Murni
:)


Aku bersama sahabatku,Maizatul Miza...
Dia sekeluarga adalah org yg terawal sampai ke majlis aku.....


Dah buat kat KFC,jamu ayamlah kan,x kan nak jamu "nasi Padang" plak kan...Wakakakakakakaka.....


Disertakan dgn fries...


Antara tetamu yg hadir


"Reserved for someone"
HaHaHaHa...


Aku bersama adk Airil yg sgt2 cute
:)


Aku bersama geng sekepala,Badrul


Seorang lagi geng sekepala,Shila


Amboi si Shila ttp nak juga bergambar ngn bunga itew kan....(bunga dari siapa tue?) Kenalah tunggu di entri berikutnya;)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive