Popular Posts

meet cieda noh and lynn azmi .

assalamualaikum . .korang apa khabar ? dah lama kan kita tak geli2 dlm belog neh .yelah,since aku sibuk dengan ari belia ari tuh , apa pon tak bleh! aku dah abaikan belog ,and my lovely cat si pesu tu...makin nakal pulak dia aku tgok..haishhhh.........

proooottt..prootttttt....erghh,lega dapat kentut dalam belog neh , lari sket habuk2 dalam neh..harrrrharrrrr...adakah begitu patot ?hehehehe..oh., tadi mak ajak kuar tgok kum kum. aku takmauuu..heeehuuu...kenapa?Sebab nak update belog lahhh..

pada petang yang dingin tadi aku telah bertemu dengan ex school mate dikawasan yang terbuka. kirenye menyotong bertiga oke. takleh berduaa...fyi ,i've met fazlyn a.k.a "kakde" and cieda noh .kakde is my best fren and she's nurse wanna be..and cieda is also secretary wanna be and she's still studying at POLISAS kuantan...kecian cieda, aku lambat sgt..harharr...mane taknye, time dia msg dia dah gerak, aku still sibuk meng"fb"kan diri..hahaha...bongekss...sowy ea korangg...sygsss korang...cium lapanplohlapan kali sebab cieda ngn cikde wangiii sgt..~~tgn didada mata ke atas..



aiyookkk...it's so big for me, so i removed it out when 5 min i wore it..harrharrrr..
ohhhsemmm kan...?



fazlyn azmi a.k.a cikde busy melayan msg "mak" katanyaaa...gaaagaggaga..
psss..psss...she likes to scandal2..harrharrrr



me wif cieda .actually , i'm trying to begaya but in wrong place. apa jadahnya kau pegi
gerai tepi jalan and order roti bakar 4 set makan secara lahapnya,dressup cm nak g konsert ?harrrharrrr,,,opsss.i'm over..

ahh,,,,cakap sket,gelak,,cakap sket gelak...cuba aku cakap kau nanges lak cieda oiiii ?haarrrharrr


dah la korang , duk dpan lappy lama2 buat aku nak termuntah plak .....nak spek baruu~~~sigh .


pssss..pss...sapa ade area2 pahang ,nak ajak aku date jum laaa...jmput aku kat umah,minyak,makan sume korang support k..muahahahahahaha,,,demand melebih dr artiss tawww u ollsss...k, aku gurau je...

mood ;cikmon .

bui buii (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive