Popular Posts

diet si ezza

salam korang . .er , korang sihat ? er, cik ezza nak update cepat2 lahh...kul 6.30 jap lagi nak tgok cte CINTA MELODY .. alaaa,yang sapa tah pelakun yang awesome2 tu belakon ..haaa...baru engat RANDY PANGALILA ..pehhh...kacak 2 jambu ase nak lempat pat ploh pat kali je...kahkahh **over mak nyahhhh,,,,


ish , chelsea olivia tu kentut baru taw duk kat bawah tu sapa suwuh..
credit to google .



alaaaa...omey2 gigi kuning !
heee,thanks uncle g,weeee

suka2 ati aku je upload gmbar dak jambu ni kan ,kalau kene cerai dengan MR Q baru taw..kahkahhhh,,,,heeee, tadik engat nak tgok tb . bru je nk layan cte ulangan jozan show dah kilat tumtam tumtam .. **sound efffect siot .. ni aku online pon lappy guna btery ..adehh , jap lagik kalau kene sambaq petir dah rambut aku jdi sgt kacak cm trojan..harr harrr...

tu pon adeh ati nak tgok tb lgi tu...eh ,bukan tadi cakap sal diet ke , kahkah .. aku nak diet . masalah nye badan semakin chubby! aku ase diet yang aku amalkan salah laaa...
aku sepatotnya ,kurangkan makan roti dari makan nasik! mana taknyaaa weh , kau tanya family aku ngan geng2 aku kat uia tu , aku selalu makan ncik anggaran sesenduk pon tak habes.tapi kalau roti tuuuu , selori pon bolehhhh ...kahkahhh....telebih karbohidrat aku niii...errr,betul kan dalam roti ade carborhydrate ,,


tadik
bakal roomate **winkwink tetbe text and dia cakap cenggini , "i nak stop makan nasik 3 bulan laaaa,,,,"huiyyoooo.....aku ni ,tak makan nasik dah lama tapi bdan maken chubby apsal ?kahkahhkahhh,,,,


**hoi ezza,kau bajek kau kacak la jelir2 lidah ?heeee....

psss psss.....cik beeha ben yang sgt awesome kasik aku hadiah ... :P ...thnks beeha..i lebiuuu....


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive