Popular Posts

temasya di negeri sotong

assalamualaikum ..haiiii :) fuihh ,dpt gak aku login belog guna opera! yahoooo.....btw korang sihat tak ?
ahhhhh, pagi tadi aku migrain .entah maybe effect tido lambat kot . melayan sotong2 sekalian di ym :) kahkah .. dah tu aku bgn pkul 12.30 . tanpa menghiraukan encek pesu (my cat ) yang ajak aku bergusti aku terus ke shower , lama gak aku berterapi disitu mengharapkan kepala ni tak sakit dah . lepas mandi , terus aku baring lagikk depan tb :( 


smbil buat muka seposen tak laku , aku nanges2 dekat mak . saket uuhh..after lunch ikan pari2 , dgn lemah nye aku ke toilet dan memuntahkan balik apa yang aku makan ..ahhhhhh.....terasa lemah! saket urat leher , migrain dah start menendang2 kepala aku! adakah kerana aku tido lewat or kanta spek ni perlu diganti ? aishhh...keskemaan aku teselah dgn ayat nih..kahkahh..

oke ,sedar tak sedar aku sudah masuk ke perenggan yang ketiga , membuatkan korang ngantuk dan rasa nak lempang aku laju2 kan sebab buat karangan cm nak amek es.pi.em .:P
oke , pas muntah tadik aku terus lega dan join aktiviti bersama rakyat2 jelata sekalian dikawasan perumahan aku memandangkan aku ni kan YBK (yang berbahagia kacak ) di negeri sotong ni.. ah ,jum layan gambar ni,,






yeah , prgrm besama bapak mentua aku , papa dafi af5 :P ..harrrharrrr





aku kol dafi cakap , sayangss , tak dtg ke ? dia kata , kan da selalu jmpe ! demmm...aku tipu koraang je,...auww auwww


oke, prgrm ni tuk merapatkan menteri dgn pemimpin ,ala, datuk ismail sabri aka my future father in law__~~~~tangan di dada mata keatas! hehuhehuuuuuuu......apa kegilanya masyarakat sotong2 ditempat aku ni! kami besukan tgh panas petang tadik! haishhhh...pkul 2 ptg braderrrrr....jum la layann..haishh....asa macam cair jap otak aku kene panas!


tgok adek ni ...kembang kempis idong tiup belon .omey pon omey . ishhh...bleh jadi menantu aku ni!kahhkahhhkahhhhhhh..


ni kanak2 tadika kemas .masa steady je tiup belon besar2 .mak2 dieorg sibuk jerit2 kat tepi . haishhhhh,,,pekak telinge aku , geram je ku nak takeover dak2 neh tiup belon kasi pecah ...grrrrr.. 


penduduk setempat . mereka ngn aku sama tinggi ,tapi laen saiz! kikiik..oh , yang tdung coklat muka cm awesome2 tu lah aku ..harrrharrrr ~~~muntah makk



dak eina .akak aku . psss.aku omey lagi kan ?harrrharrrrrr






makcik ni rilek je maen belon pakai apron.harrharrrrr...org dinegeri sotong sgt peliks!






ahhhhh ...maen dadu besar ni best ,,nmpak tak aku yang paling kecik duk kat blkg ?hahahaha




ouh . wajah bakal menantu aku .this budaks is really captured my eyes!

sekian sahaja laporan dr ketua kg sotong ..harrrharrrrr..actually banyak lagi activity , but i've work to do since esok nak kene gerak kl preparation for HIMPUNAN SEJUTA BELIA ..:) see u on blog after sunday ni ye , i'll be updating my blog as usual lepas tu .


bui bui (*_*) spread loves ya (bajek najwa latif ) ..heeeeeeeee........



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive