Popular Posts

mari menyotong beramai2 hujung minggu ni!

assalamualaikum dan salam satu malaysia .

fuhhhhhh ...semangat aku menaip entry ni ..dah ar belom mandi lagikk nii...harrrharrrr,,,,oh ,sedar tak sedar nak habes dah bulan 5 neh kan . korang ada plan tak hujung mggu ni ?jum la weh , menggegarkan putrajaya hujung mggu ni...aku tggu korang sambil makan coki-coki tawww!

selama aku cuti ni , banyak event R4YOUTH CLUB (my suka2 and lovely club at uia ) yang aku dah telepasss! takpe , aku balas dendam dan akan bg komitment bila aku dah dekat ngan korang nanti weh!kesian mereka , sume meeting tentang perjalanan ari belia ni pon satu aku tak dapat attend . ah ...ase besalah menebal glerrr! kalau abg2 ngan kakak r4 baca ni ,kecik mintak maap yee ..:( :( oh ,fyi , club kami iaitu r4 YOUTH CLUB telah diberi mandat untuk menyempurnakan event clash of the band mase himpunan sejuta belia nnti....dah tak tak attend meeting , roadshow pn aku tak join , tapi mereka still baek hati ajak aku jadi crew for CLASH OF THE BAND one of the event masa HIMPUNAN SEJUTA BELIA NANTI .


dah kalau aku jadi crew mesti gempak kan . jum u ollsssss ...join kita gegar putrajaya.


ahhh , tak sabar2 nak dengar participant menyumbang mambangkan suara mereka pada hari itu...

so u olls , jum join , HIDUP BELIA NEGARAAAAA.......BELIA PEMANGKIN MASA DEPAN NEGARA! ah , dah mcm ketua belia dah aku cakap .


pss...pss..i <3 malaysia.


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive