Popular Posts

Tidak Puas Hati...

Sambungan dari kisah lepak2 di Uncle "K" Kopitiam....Memandangkan masa dah lewat,makanya si Hafiq mintaklah bil utk dibayar.....So bila dah bil sampai aku & eim tanyalah brapa RM...Dgn selambernyer dia menjawab RM 96.70...Aku & Eim terkejut....aku tanya semula brapa RM,ttiba si Hafiq pun br tersedar dgn harga yg disebutnya....Aku apa lagi minta si Hafiq check semula senarai mknan yg kami order...Korang nak tau apa jadi....Nah tgk bawah:

|

|

|

|

|

|

V


Ada 4 item yg kami x order tapi telah dimasukkan juga dlm bil...apa lagi si Hafiq pangkahlah yg mana yg x diorder......Dalam beberapa minit kemudian,bil baru pun sampai.....

|

|

|

|

|

V


Ini ialah resit baru....


Perbezaannya sebanyak RM 22.25
(duit tue bole beli mcm2 okeh)

Kalau korang tanya pendapat aku ttg mknan kat situ,ada beberapa item mknan yg X SEDAP okeh especially Uncle K special rojak (RM 9.80) ...Kalau bercakap ttg HARGA mmg MAHAL giler okeh...
Kalau korang rasa harga kat atas tue still murah,itu terpulang pada korang,tapi kami rasa still mahal,x berbaloi dgn rasanya yg "KURENG" itew....
Tapi x pelah,benda dah jadikan,tapi yg kami semua x PUAS HATI adalah mereka langsung x minta maaf atas kesilapan yg mereka sendiri lakukan....Kedatangan perempuan yg hantar balance duit kami tue,langsung x say "SORRY",malah buat muka toya okeh...Langsung x berikan senyuman...Apa ingat kami nie apa,tunggulkah.....Sorry to say lah,mmg RUDE giler okeh pempuan tue,aku masa tue rasa mcm nak tegur saja pempuan tue,tapi "SABAR" ajelah....
Mmg itu adalah 1st n last kami jejakkan kaki ke sana....

Moral utk entri ini ialah,sebelum nak bayar tue,checklah bil tue dulu yer,jgn nak pakai bayar saja...Aku sendiri pun dah belajar dari apa yg telah berlaku pada kami pada mlm itew....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive