Popular Posts

bunyi kucing kentut pon awesome jugak.

assalamualaikum . .cak cak ! ah ,petang ni aku rasa awesome gler sebab dapat santai2 ngan family sambil makan mee and kueytiow basah sambil mengumpat jiran sebelah..hehuhehuhehuuu......ni kalau jiran aku baca belog aku ni conpem dia g petik bunga orkid mak aku tuh sebab nak balas dendam! korang taw la type2 bunga orkid ni ada yng pokoknye akan just keluarkan bunga ikot musim je kan . nak nak plak skrg bunga orkid kesayangan mak aku tu baru je berbunga ,pehhh..
mmg nikmatt kalau kau petik! mau meroyan mak aku marah..heeeeeee...alaa,mcm aku pnh buat kat jiran aku dulu , ah , sapa suwuh marah aku maen "mak mak" depan umah dia..gler pendendam aku ni...harrrrrrrrr harrrrrrrrrr.akulah penjenayah merah jambuu !

ah ,sudah2 la tu merepek .

oh ,korang penah dengar kucing kentut ?harrrharrr,,,persoalannya kucing boleh kentut kaa weh ?ah pagi tdi kucing aku dak pesu tu kejutkan aku dengan kentut dia. dem! yelah kan ,dgn cuaca yang mendung ,dengan air cond sejuk-sejuk kuku(bkn selalu suam2 kuku ke?) ,best je aku tido , tetbe aku dengar ,"meowww,prooottttt...."

erk ? cik pesu kentut ka? ceh , aku cek2 jam org dah nak smyg jumaat dah time tu!ahh..aku tetipu dengan cuaca yang suram.. aku nengok abah dah bebaju melayu dah bediri kat depan katil aku bawak cik pesu . aku tanya abah , abah ke yang kentut .peh bekuap bilik adik ni! abah cakap,"cik pesu la.."

er, yeke kucing leh kentut ?dengan "mamai" nya aku pon capai towel nak g shower,.time nk lalu dapur sempat gak aku cucuk bontot mak aku yang tgh menunduk menghadap peti! hikhikkk....bukan aku tgh mamai ka ?ah ,mase mandi td aku pkir gak ,hmpir2 migrain jugak la pkir kucing leh ke kentut ?

er, nak sedapkan ati aku g tnye atuk. " atuk,atuk,kucing leh tak kentut" "errrr, ade ke kucing kentut ,kahkahhkahhh?"..eh2 atuk ni dye tanya aku balik plak..smpai sekarang aku maseh tetnye2 ,kucing blh ka kentut ?


asal lak anjing ni yang kentut,bkan aku cte sal kucing ka ?.
credit to google.


psss ..psss... ase kacak je kan bila dapat kentut puas2 ?hahahaa~~ade kene mengena ke ?


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive