Popular Posts

PaPaGo GpS

Alhamdullilah rezeki hari lahir aku lagi....Apanya?Aku dpt birthday present lagi....Kali nie up skit,yg nie bole pakai lama dan bole digunakan dimana-mana saja....
HiHiHi

|

|

|

|

|

V


Tgk tue dah taukan apa dia


Taraaaaaaa....
GPS Navigation
Dia ckp hadiah ini berguna utk aku yg selalu travel & selalu kluar ke rumah klien....So lps nie x derlah dok gagau carik rumah org tue kat mana,just search dan ikut saja arahan yg diberikan...Nak pi KL nanti pun senang...
(Mudah bukan)


Yang nie aku saja test jalan tgk wpun aku mmg dah tau jalan Alor Setar....
HiHiHi


Nie plak waktu malam masa otw nak blk ke rumah...
So lps nie bolelah digunakannya dgn sebaik mungkin....
HaHaHa...


Terima kasih byk2 atas hadiah ini...Sgt2 menghargainya......
Alhamdullilah rezeki aku kan.....

Nota kaki~ Sebelum nak nasihatkan @ nak pelecehkan org lain, rasanya CERMIN tue dulu diri sendiri...Jgn anggap diri sendiri tue PERFECT & KUAT AGAMA kalau sendiri pun x btul....Yang dok hina,kutuk,perli sana sini tue,kira bagus sgt ker????Jawablah sendiri yea...Jgn ingat aku x tau apa yg berlaku dibelakang aku yer...Ada mata2 yg sentiasa memerhati & org akn berkata-kata:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive