Popular Posts

ANDAI KEKASIHKU DI KEBAS ORANG ! ben ashaari kata la...

dear my open diary ,

oh . ptg ni aku nak santai2 smbil join segmen abg ben buat :) click click sini kalau nak join jugak :)


oke , jum start meluahkan apa yang aku rasa. ah , aku pasti majoriti korang2 ni ada experience kekaseh korng di kebas orang kan ? yes , for aku ada jugak la pengalaman begini zaman kegemilangan muda2 dulu ..(sekarang bertambah muda )..herrrherrr..

ah , sapa tak marah kan bila kau maseh lagi ada hubungan dgn dia ,selamber je dia mengaku kat perempuan tersebut yang korang dah lama putus ,dan cakap, kau sengaja msg2 dia sebab dye telalu awesome smpai korang tak leh lupakan dia ..kahkahhkah .. (aku gelak je ,nak carut abg ben tak bg ) ..ye ,sakit sgt , sakit gler hati ni ,, berkurun2 aku pendam perasaan ,mencari2 balik hati yang telah hancur berkecai .mase aku ditinggalkan , mase tu lah baru nak engat mak bapak and most IMPORTANT is ALLAh .

yelah , dlu masa zaman couple2 dating dengan dia,kekadang mak tahu ,kekadang mak tak tahu ..ah ,apa yang pasti berpasangan ni kadang melalaikan! ye , mmg kadang2 dia bg good influence kat aku dan faktor penghijrahan terbesar aku ialah memakai tudung! but dia jugak bawak bad influence ,ah , takperlu aku huraikan la apa yang bad thing dia ajar kan .aku bukan jns suka buka aib org .

sekarang aku dengar cita dia nak tunang dah kot . ye , i was like terdiam and maybe he's find better than me kot. and sekarang aku boleh buat conclusion yang baru lah .

takde istilah kebas dan di kebas !

sebabb ....

semua itu adalah ujian dari allahh yang terbaek untuk kitaaa,,,,

dan sebagai manusia yang matang

kita perlu tahu bahawa

allah tak pernah hilangkan apa yang kita sayang

melainkan dia MENGGANTIKAN kpd sesuatu yang lebih baek,..

tak gitu abg ben ? :) heeeeee.......


psss..pss...tu baru bf/gf dikebas ..kalau bini/ hubby ?

JANGAN SAYANG MANUSIA LEBIH DARI KITA SAYANG ALLAH :)

bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive