Popular Posts

social networking yang dah lemau


auwww...kami bukan gay mahupun lesbian .
i'm said : rindu kat bella !


salam guys . well , since kakak baru balik rumah ni, aku baru ase ada kawan sket! yayyyys! nak ajak beliau ngan abg aku g makan eskrem laaaa....tapi cm bese la, aku order akak ngn abg aku yang kertu ni bayar laaa....AAK (ada aku kesah ?) aku kan adiks mereka yang bongsu yang paling kacak! harrr harrrr...




ouh kalau eskrem comel cm ni , aku simpan bawak tido je tak jadi nak makan! hikhikkk

oh ya, sedar2 tak sedar almost 2 year s and half dah aku mula ber"istiqamah"memakai tudung . yelah , dulu tunjuk sana tunjuk sini . tak silap aku 1.1.10 aku dah berazam tekad nak berubah! malah since bertudung market makin tinggi kot!(sila muntah ) oh , aku ikhlas oke.

tak silap aku mase tgh tahun 2009 aku di tawarkan tuk further study dekat UIA . masa tu tuhan je yang tahu cmne perasaan aku . ah , aku tawakalkan diri je masuk . mungkin rezeki aku kat situ . and bila aku dah comfort sket dengan UIA aku dapat tawaran SPA8 . staff nurse kot tak silap aku . and mmg cita 2 aku tuk jadi nurse ! but then nape aku tolak ? haha..tulah orang cakap , kita hanya merancang ,allah yang tentukan .

bila masuk UIA ofkos la aku kene " religious shock" kan . bukan culture shock . korang bayangkan aku nih jenis selamber je dulu ,dressup pn sempoi . duk ngan parent , anak manje , ape yang aku ase aku nak pakai, aku bedal je la dulu .ah,bodohnye aku mase tu! tunjuk aurat sana sini! untunglah sekarang aku dah insaf!

eh, bukan aku nak cte sal social network ke tadi ? oke , aku cuba cover2 balik masuk tajuk utama .sowi weh karangan failed=______________= . oh dulu aku ni gler nak join semua . aku ada tagged , hi 5 , my space , friendster ,blog , facebook , twitter ,formspring and myfriend2.u .

pehh, bapak tamak gler babek kan ? heeee , oh pasal tagged,hi5 ,my space dengan friendster . ah , zaman sekolah2 menengah dulu fofular kot kan! siyes weh dah lama tak online! tadik aku online aku mengucap panjangg..patot la bahu sebelah kiri ni berat je=______= . gmbar freehair aku tersebar di mespes ,hi5 and tagged kot! haiii..cepat2 aku delete and deactived account . oh patot la ,dah bape tahun aku tak bukak! tu pon aku cek email tadik , ada email dr social network tesebut .


fuhhhhhh , , ha, dah 3 social network aku buang! yang sekarang ni aku maseh mampu tuk jaga 5 account lagik..hahaha... tak per , tak lrat guna tgn aku guna kaki. takpon guna je tangan cik pesu tu..gagaggagaga...mende yang common skrg ni fb,pomspring,blog la kan . sal friendster nih aku syg lak nak deactive.! hahha..btw , i saw ayum versi kurus la dlm frenster! mesti dia pon dah lama takonline cm i sebab sekarang dye chubby omey2!hahahah


weh , gune nick "dak tecik " weh..bajek baby baby je masa dulu2 kan aku ni !
add aku kat friendster .dak tecik .haha..korang layan lagi ke ?

oh ya pasal myfriends2u.com .korang penah dgr ke ?aku yakin ade yang tak ,ade yang belom kan ? alaa, ni web tuk org mesia weh . cm fb jugak lbih kurang . admin dia pon org mesia. ala , always keep in touch la! aku atr org yang terawal la join, pssss.muka aku jdi featured pics kot tuk promote web ni! agagaga....haa..add la aku.kat sini .support sket product mesia .peace!

pssss pssss... peh cm karangan dah entry aku kali ni .dah la korang. nak kuar g maen ngan cik pesu!

bui bui (*_*)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive