Popular Posts

cik sotong yang hitam

salam korang .. penatnye , baru je sampai kat my "rumah manis rumah "..heeee ,penat gler2 ..smpai2 umah je, tgok cik pesu (my cat ) dah tggu dpan muka pintu ..weeeehuuu....semalam after closing ceremony terus je aku and geng balik . tu pn dah lambat . sampai umah dak THARA pukul 4 pg kot..heeee, dahtu kecian lak nak kejut mak dia bukak pintu , rilek kitowg tido dlm kete..kahkahh..

eh , sebelum tu , bile dah kira2 around 5 days la aku tak update belog ni..heee, kan kan aku dah cakap , aku g jadik CREW CLASH OF THE BAND ! sumpah meriah ! heee, penat tak terkata , balik balik , muka burn gilerrr , tangan muka itam..idung berbelang,,hahaha...rata2 yang aku jmpe ,feedback sume oke ,just sorg je cakap tak best langsung hari belia nih ? alaaa, maybe dia dtg mase last2 minute kot and tempat tu kan besar .tak sempat nak jalan habes kot. coz, aku yang ade ditempat kejadian dari khamis, ari mula2 org dtg kemas barang smpai org pack barang balik ni, mmg best. sumpah! paling best ari sabtu lah . mcm2, dtg pepg je dah ade org wat terjunan payung terjun tu ,and kereta2 mewah, old school,people wif weird custom . mcm2, nak cter mmg aku lupa, byk sgt aktiviti . come on belia, kerajaan dah habeskan jutaan ringgit k nak wat event besar ni untuk kita semua! bila ada pengalaman and jadi org backstage mcm aku ni . aku tahu ,betapa hardwork nyee crew2 setiap event nak organize , pastu nak plan event besar cmni yang sgt smooth and susun strategi . u olls engat senang ???


kahkah ,dah mcm gaya becakap seorang menantu pedana menteri jeee,,,errr(najib ade anak laki single ke weh ?)hahhaahahah,,,,,k la,saja nak cakap. i'm backkkkk!!!!!!!!!!!!! next entry i'll cter details ape yang terjadi sepanjang hari...anyway ,thanks to all the crew , mokcik pokcik rela ,abg akak polis yang awesome suka saman2, uncle untie cleaner,abg technician yang rajin,and sume laaa especially my lovely team members R4YOUTH CLUB! see u in gombaks ye sista brader.korang mmg awesome! ~~heeee..





tak payah edit ea gmbar ni ?penat sgt lahhhh...demam :(
psss..baju besar gler weh! damn!










psss...aku tggu gmbar dr DSLR camera..baru best nak citer gebang2 kat korang .... harrharrrrr,..


take note ye ; frust weh, kawan blogger aku bekeliaran dekat sasuke booth je, tapi tak dpt jmpe..cissssssssss.......hentak2 kaki lapanplohlapan kali.!tapi dpt jmpe cik gamat pn oke dah.haha,


oke,aku nak tidoq nehh..demam akibat cuaca telampau panas kat putrajaya. err, takdpt nak layan cik pesu makan eskrem.


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive