Popular Posts

CONTEST SENYUMAN TAHAP MENGGODA GILER GABAN

assalamualaikum . .hai u ollsss... aku tgh moody skety neh ,selamber je encek pesu (my kucing tu ) memecahkan hiasan kaca dlm bilik aku..pehhh,,,mana tak bengangg,,naseb baek kau kucing ,kalau tak lama dah aku buat sup cicah milo sket..hikhik...ermm, dah tu mlm ni aku dah meroyan sebab nak join contest senyuman paling menggoda gler babek anjuran dak syapik coklat .. pss psss..die org pahang..weeeeeeeeee,,,,time aku terjah belog dia siang tdik ,aku nampak banner blogger pahang...wehuuuuu...... feeewit ..kahkahhh...sgt kegatalan yang menyerlahh...hai capikkk ! **senyum sembunyi gigi kapak aku ni :P

oh senang je kalau u olls nak join jugak..click here.. .




syarat dia kene tempek muka awek diatas tersebut ..
syafik , ko suka awek korea ke ?errr,pss pss...aku dgr cte awek korea tak suka mandi taw..
harrrr harrrrrrrrr

pastu dia suwuh letak gmbar senyum2 kambing tapi menggoda ,!,takmau nampak gigi taw!ah ,itu bagus sebab aku susah nak senyum nmpak gigi :)..sebab malu ade gigi rabbiit yang kapak..hehuhehuuhehuuu



ah ,gmbar ni tetbe lak nmpak aku nye idung mancung ,,

kau tengok betapa jelingan menggoda dah aku buat ..harrharrr..

cmpai blushing taw aku...hikhikkk...pss..psss...**sila tekan button X diatas kalau dah loya baca entry aku ni..:P

soklan keramat espiem dr encek capik ;

kenapa ko harus menjadi pemenang ?

oh ,semua contestant yg join mmg nak menang la kan . err, kenapa aku mesti menanng ?ye ,aku tak nafikan senyuman tu yang penting kan . org kalau nak kenal ngn kita pon mesti tgok senyuman dulu lah .kalau kelat cm coki2 yang dah expired mmg tak la kan. orang cakap dr mata turun kehati ..psss pss...aku ade taik lalat kat mata,,kahkahh...menggoda tak ?even aku tak senyum pon org dah kejar2 mcm kat entry ni...haah ,aku mmg suka perasan . nak 2 perangai aku type2 nora danish ,,weeeeehuuuu,..kita enjoy .!

so to syafik , all those words yang nak goda2 anda tu saja je..mahunya awek dia baca entry ni , habes dia boom aku! harrharrr....gud luck in yr life syafik :)


oh ya , last date join 20 jun 2011 . . jum la join beramai-ramai bejemaah,ikut saf ye...weehuuu....


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive