Popular Posts

Terbang bersama Air Asia

Skg nie kan Air Asia ada buat "Big Sale",so ramailah yg berpusu-pusu nak booking kan,x terkecuali aku...Sempat jugak kan...
HaHaHaHa....


So byklah destinasi yg ditawarkan oleh AA...Dalam dan luar negara....Korang pilih saja yg mana korang nak pergi,pastu booking...Tapi tuelah,hazabnya mmglah kena tunggu dan mencuba dan terus mencuba tanpa jemu...Nama pun mende murah,so kenalah usaha skitkan...Barulah dpt....
Ke mana aku tahun dpn?
Jeng jeng jeng

Ini adalah tiket AA masa aku,mama & dia ke Bandung bulan April yg lps...Aku beli nie dlm harga promosi jugak,tapi bkn promosi besar-besaran......Masa aku pegi nie,rege semua skali dlm
RM 824.00 pergi & balik (termasuk pilih seat & insurans)
Ada beberapa org reader aku tanya,brapa RM aku habiskan sepanjang di Bandung....Jujur aku katakan kami habiskan sekitar RM 6-7K...Tue pun byk beli brg2 pengantin SNS ANGGUN & shopping utk sendiri jugak....Ia jugak termasuk dgn tempat penginapan,makan& minum dan utk Pak Supir jugak....

So skg nie sesiapa saja bole terbang dgn Air Asia...

Tunggu destinasi berikutnya utk thn dpn plak (nak kena kumpui duit dari skg lah jawabnya)
HiHiHi

:)




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive