Popular Posts

Hadiah Istimewa....


Lagi kisah sambutan birthdayku beberapa hari yg lps...Mlm itew aku tersgtlah happy wpun pada mulanya,hatiku jadi sebak sgt2...Allah S.W.T saja yg tahu perasaan aku ketika itu...Mujurlah ada kwn2 lain yg hiburkan hati aku....
(terima kasih semua)


Aku dpt rantai kaki...Pemberian dari sahabat aku,Maizatul Miza....
(terima kasih sahabat)


Tersenyum simpul aku bila dpt hadiah pemberiannya....
Aku juga dapat sejambak bunga dari seseorang yg dihantar terus ke KFC...Then manager KFC beritahu aku ada brg sampai di situ...Nak tahu dari siapa....

|

|

|

|

|

V


HaHaHaHa....
Jgn salah faham,beliau ialah "abg angkat" aku yg menetap di KL....Dia bagi munge tue sebagai pengganti dirinya yg x dpt join majlis aku mlm itew....
(rasanya kalau aku buat kat KL,beliau bole join x???)
Jeng Jeng Jeng


Terserlah kegembiraan aku bila dpt munge itew....
(mestilah HAPPY,x kan nak nangis plak kan)


Aku bersama munge


2 insan yg sgt2 aku syg,sebelah kiri "Mak" dan sebelah kanan "Mama"...
Luv u....


Aku bersama sahabat Eg bdan tunangnya...
(mak ai Hafiz oiii,tingginya hang)
Dan nak jadi pengantin baru dah nie hujung thn nie,lps nie giliran siapa plak yer
HiHiHi


KAMI
(Malisa,Cik Wanie,Maizatul & Eg)
Tq guys sbb sudi hadir ke majlis aku...Gonna miss u all
Muah Muah Muah


Lagi pic aku bersama kak Murni
(tq akak sbb sudi snap pic di majlis wanie)
Hargai sgt2:)


Mama bersama 2 org "anaknya" si Malisa & Maizatul....
(amboi sakan depa naaaaaaaa)


Yes,dpt jugak aku lpskan rindu aku pada si kecik nie,siapa lagi kalau bukan Alif Zafuan....Ttiba mlm itew,dia mau kat aku tanpa disuruh...
(aunty Wanie lain kowt mlm tue)
HiHiHi


Aku bersama Malisa.....


Tq jugak buat Malisa & Dafi sbb sudi dtg ke majlis yg x seberapa nie...Sgt2 menghargainya...
Tq so much...


Alamak,dpt hadiah jugaklah


Hadiah dari Malisa
Suka quotenya,sgt2 mendalam maksudnya


Hadiah dari Eg
(cute sgt2)

aku nie jenis x kisah hadiah tue mahal @ murah,asalkan ia diberikan dgn hati yg ikhlas...Dan cukuplah dgn ucapan saja...Aku sgt2 menghargainya....

Selesai sudah PRE BIRTHDAY.....selepas ini dimana yer?

HiHiHi

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive