Popular Posts

ohh ,baru aku tahu randy pangalila dengan irwan shah tu cousin akuuu....

assalamualaikumm ...amacam hari ahad korang ?ohhsemmm tak ? dating cmne ? arghhh ,mesti korang dok sedap melantak meatball ikea kann ? takpon menghirup kuah spageti dan melantak pizza laju2....demm , tak pon sedang bersuka suki ke penang mcm si supplier carrot saya :),, demmm...ari ahad yang boringg..dah laa ujann...


ari ni , mama saya masak rendang hati ayamm ..rasa cm nak raya dah ,sedap je ezza ratah tanpa mempedulikan lemak yang bakal berkumpul di badan..ekekekekeke..tadi borak punya borak ngn family ,ezza pon saje la dok tanya sejarah nenek moyang duluu..yelahhhhhhh , bukan senang ,atok ,cucu nak lepak sesama kan ..




ambek kauu,,terngangaaaaa....



ohhh,rupa2nya,family ezza sangat unikk dan ONE MESIA.. mana tak nya, sebelah mak ,ayah atuk cina muslim ,and ayah opah india muslim..nahh,dapat anak,cindian ..turun kecucu ,family paksu je kot mewarisi keturunan cina tu ...kitorang mewarisi warne kulit..hahaha..sebelah abah pulak , ayah arwah atok datang dari indon ,bugisss...and nenek pure malay . memandangkan genetik ezza kuat belah abh,jadi muka saling tak tumpah macam abah...ezza tahu laa yang abah ezza ni dulu keturunan bugis, tapi takk tahu lak dr indon ..hahaah..

nway ,nak terima kaseh bebanyak sangat2 kat nenek tok moyang duluu kerana berhijrah kemalaysiaaa,,kalau takkkkkk .........jadi minah indon laaaa akuuuuuuuuu wehhhhhhh.......tapi nyesal gak ,mana lahh tahuuu , randy pangalila dengan irwan shah tu sepupu aku keee?ekekekeke..tak pon luna maya , aril peterpan keee...tak ponn perdana menteri merekaaa tu pok sedara ezza...amboiii...nak hot je engkau! hahahaha,..





"aku memang pencinta dak ezza , tapi aku bukan buaya,bini aku nak campak manaa"

sedap doh dia nyanyii...



aku pergi dulu ya dongg...ekekekee...buiiibuiii..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive