Popular Posts

awak menang maharaja dpt 350 k,,saya menang tilawah dpt 15 k je..duniaaa duniaaaa

assalamualaikum dan salam satu mesia ..

amacam korang sihat tak ?hari sabtu ni mesti ramai yang g picnic kan ?arghhh,tambah2 cuaca yang baguss..angin sepoi2 bahasa, nak nak plak minum ABC ,arghhhhh...mengidamnyee ezzaaaa....


arghhh ,semua dah tahu kan pasal malam tadi sepah dah jadi juara maharaja lawak ? untung laaa,dapat 350 ,000 ribu kongsi bertiga maseh banyak lagiii....ape2 pon jangan la berkecil hati mendapat kekande ku zizan ,250 ,000 errr,,setakat belanje adinda ipad sebijik takde hal takk ?ekekekeke...nway ,tahniah laaa..


denn kayoooooooo ,!!!!!!!!


350,00? banyak tuu ,kalau bahagi 3 pon maseh banyak derrr ..boleh la mamat sepah ajak awek dia yang cun tu membeli-belah ,kawen pon lepas, yang shuib sepah plak bukan setakat beli barang2 beby beli barang2 tok mak beby pon lepas oke! dah tu abg jep sepah tak reti2 nak masuk minang dinda disini ?lalalalalala..

korang pasan tak ?pasan tak pasan ? amboiii , realiti prgram tb zaman sekarang ni korang ase fair tak ?Adil ke ? aku tanya ni ? adil ke tak ? baru2 ni, aku tengok tilawah peringkat kebangsaan , juara dia dapat 15 , ooo je kot..tempat ke 4 maharaja lawak ?50 , 000 derrrr....compare ? jauh beze tu juara tilawah al quran dengan tempat last sekali dlm maharaja lawak ..dak2 jambu tu leh bawak blik sorg 25 k la....


hahaha, tapi aku yakin org yang masuk tilawah tu bukan tuk cari publisiti pon ,mereka buat kerana allah .ye aku tahu ,duit bukan ukuran..kenapa pihak2 sponsor tanak sponsor tilawah competition sedangkan rancangan yang bergelak ketawa tanpa sebab di sponsor ?ahhh, kalau aku kaya , dah lama aku sponsor..aku tak halang korang tengok rncangan lawak2 ni ,aku pon tengok gelak boleh tahan jugak smbil terkentut -kentut.

aku takda niat nak condemn tapi aku nak ajak korang realize yang zaman sekarang kite lebih menyokong duniawi drpd akhirat . arghhhhhhh,,,,,betul ke tak ?


tenung-tenung kan dan selamat beramal ...

pssss.psssss...manusia semakin lalaii,..


buibuiii....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive