Popular Posts

Bersarapan di Banglo....



Bangun saja pagi, terus ke banglo...Kenapa disebut banglo?Sbbnya nama tempat tue "The Bungalow"....X cayer???Cer tgk kat bawah nie:

|

|

|

|

|

V


Gambar diwaktu senja...
(cantik kan)

Masa aku sampai kat banglo tue,dah ada beberapa org yg sedang menikmati sarapan....


Aku amik tempat duduk dibahagian luar,berdepan dgn laut,kekononnya nak hirup udara pagi....Mmg best bila dpt hirup udara laut nie....Tenang giler...
Korang layanlah pic2 kat bawah nie ok:

|

|

|

|

|

V



Kat bawah nie adalah tempat mereka sediakan makanan utk pengunjung...Ada mcm2 mknan yg disediakan:

|

|

|

|

|

V






Mcm2 ada yg disitu...Korang pilih saja ikut selera tekak korang...
HaHaHa...


Sarapan yg dipilih....


Sekali lagi aku dalam "PePeL"....
(PePeL lagi kan)
HaHaHa


Chef kat situ...Sgt2 peramah + murah dgn senyuman...
I likessssss


Awalnya budak2 nie terjun kolam kan....


Burung apa nie anak2...
HiHiHi


Si BB nie x bole tinggal langsung dari aku tau....

Lps saja selesai breakfast,aku terus ketepi pantai...Menikmati pemandangan di situ plak...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive