Popular Posts

Apom Polkadot.....


Nie cerita minggu lps....Aku sajalah order apom polkadot nie....Nie gara2 dari seorang sahabat aku lah si Maizatul dok tagged kat FB aku pasal apom nie...So aku pun orderlah ngn seorang kakak nie,ekceli kakak nie adalah kakak kepada kwn aku masa sekolah menengah dulu....
So hari Sabtu lps dptlah aku merasai sendiri apom polkadot nie....Ada pelbagai jenis rasa.....
aku amik perisa strawberry,blueberry,kiwi & coklat kowt..(aku pun dah lupa dah)....

|

|

|

|

|

|

V



Sedap sgt2
:)


Aku siap bawak bekal pi Penang lagi tau....

Kalau ada sesiapa yg nak order bolelah ke sini:


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000095749878
(Kak Siti Nurbaya)


Nota kaki ~aku kalau mknan tue sedap,mmg aku akn update kat blog nie,tapi kalau x sedap,mmg x derlah jawabnya....hik hik hik.....




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive