Popular Posts

Segmen Simple: Kalaulah....

Assalamualaikum n Aloha!!


Aliaa telah dijemput oleh saudara Naser utk join segmen nie,ape lagi joinla..hihi ^^...sambil2 tu Aliaa jugak nak jemput korang2 join Kontes yg Aliaa buat jugak,bagila sokongan sama bro..huhu..

Kalaulah....aku ada duit, sudah pasti aku sudah boleh g bercuti oversea sekarang ni..huhu
Kalaulah....aku seorang jutawan, semestinya aku nak bina Masjid dan menderma kepada kepada anak2 yatim dan orang2 yang tidak berkemampuan di Malaysia nie.
Kalaulah....aku seorang pemimpin negara, aku nak bentuk negara Malaysia ni supaya jadi betul2 negara yg berpaksikan agama Islam sbg agama persekutuan dan agama rasmi.
Kalaulah.....aku boleh terbang dan ada kostum macam Ironman..mesti style gila...waoO
Kalaulah....ada kuasa,dah lama aku haramkan Malaysia daripada menjual rokok dan buka kelab2 disko dan kelab jantina sejenis dan yang sewaktu dengannya..huh =_=
Kalaulah.....aku seorang juruterbang dan ada jet sendiri belakang umah, tiap2 hari aku akan pegi keliling dunia...kah3 ^^
Kalaulah...aku ada ada pintu suka hati dalam cita Doraemon, aku akan pegi mana2 yang aku suka.
Kalaulah...aku ada kuasa veto,aku akan arahkan satu dunia pegi musnahkan Israel!
Kalaulah...aku boleh ubah persepsi orang2 bukan Islam tentang Islam sebagai agama "Terrorism"..hmm..
Kalaulah....aku hidup di zaman Nabi Muhammad...xdalah aku nak terdedah dengan pengaruh2 Barat nih..uishh


Ni hanya untuk segmen ni...apa2 pun Aliaa tetap bersyukur dah dengan apa yang ada sekarang dalam hidup..Alhamdulillah


.Ok.Tata.Peace.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive