Popular Posts

BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU


nak join ? mcm biasa click ===>>>here ..

1.Cuba ceritakan bagaimana anda membahagikan masa belajar ,membantu kedua ibu bapa dan berblog.?


sekarang saya masih bercuti , selalunya saya akan buat autopost je memalam sebelum tido tuu,..kire, pagi tu saya bangun saya akan tlg mama masak , and lepas habes lunch dalam pkul 2 ptg tu baru saya ping entry . ikot mood la:).

masa tengah belaja ,saya tak bape aktif belog..saya start aktif pn selepas diberi cuti selama 7 bulan oleh uia..entah la, september ni saya nak sambung balik..mungkin jarang2 la nak berblog..dulu masa belaja,2 hari sekali baru update :) yelahh , memandangkan kos yang saya amek agak "tough" , saya kene utamakan study dulu...ye takkk...masa saya still kat foundation ,saya akan peruntukkan satu hari tu tuk beronline,webcam dan chatting sampai juling..iaitu hari jumaat malam sabtu...yelahhh,esok tu kan cutiii...takpn hari khamis malam jumaat,sebab pg jumaat tu saya takde kelas! ekekekkeke...


2. Ayah ibu tak membebel atau tak kisah ke?camne anda terangkan tentang minat anda itu serta tunjukkan bukti bahawa blog itu berbaloi..

org tua, sapa tak sayang anak kan ? alhamdullillah ,my parent supportive. just mereka selalu cakap jangan nak berpolitik sangat lah! haha,yelah, jgn la nak buat pos melibatkan nama2 besar kan,tak pasal2 kau kene masuk court. bukti ? my mum selalu join saya online kot :P..weeeeeeeeehuuuuuuuuuuuu..


itu saja..buibui

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive