Popular Posts

Berhenti Menulis........



BENAR,aku akn berhenti menulis disini utk sementara waktu....Aku x tahu berapa lama,samada sehari,seminggu,sebulan @ mungkin selamanya....Biarlah masa yg menentukan....
KENAPA???
Sbb aku perlukan ruang utk diri aku...Terlalu byk perkara yg berlaku beberapa hari nie especially ttg kesihatan & peribadi...Aku sgt2 terluka dan Ia terlalu pahit utk ditelan,tapi apapun aku kena kuat utk meneruskan kehidupan seperti insan2 lain.....
Apapun aku mohon ampun & maaf andai sepanjang penulisan aku ini,aku ada buat insan2 yg terluka...Aku hanya manusia biasa yg x pernah lari dari melakukan kesilapan...Dan halalkan segala-galanya.....
Aku sayang korang byk2.....Doakan yg terbaik utk saya yea....



WITH LUV,
Cik Wanie Ghani


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive