Popular Posts

Malam Di Batu Feringhi....


Bila tiba waktu mlm,perut terasa lapar sgt2....Nak ke arah bandar rasa malas sgt2...Salah satu sbb aku jadi mls adalah jlnnya buat aku asyik rasa nak termuntah saja....(tue blum pi Cameron Highland lagi kan)...
HaHaHa...


Lone Pine diwaktu malam...
(gambar aku pun jadi malap jugak)


Muka aku dah berkerut mcm tue sbb dah lapar sgt2 dah....
Huk Huk Huk...


(milik siapakah kenderaan ini???)
Jeng Jeng Jeng...

Sudahnya dinner kat depan Bayview Hotel...Ok jugaklah mknannya..Aku mkn nasi putih + tomyam ayam + telur dadar
(nyum nyum nyum)


Wajahku yg separa ceria
(keletihan)


Tapi masih lagi mampu berikan senyuman yg meletssssss...
Gtuekan...
HaHaHa

Bila perut dah kenyang,baru syok jln2 kat "Nite Market"....Aku x daklah nak beli apa2 pun..Saja jln2 tgk org disekeliling....Ramai tol bila tiba malam minggu...
Mmg syiok lah....


Dok cari baju kaler "PePeL"
Tetap kan carik warna PePeL...Nak buat lagu mana,dah warna peberet kan...


Gambarku tlh dicuri oleh seseorang..
HaHaHa...


Ada jugak beca yg bawa pelancong...


Syok kan bila dpt naik beca,teringin nak naik tapi mlm tue mood x berapa nak elok sbb letih...
Huk Huk Huk...
Dah rasa penat tue terus blk hotel...Tapi sebelum blk bilik,sempat lagi aku berpose....Cer tgk kat bawah nie:

|

|

|

|

|

V


Masya-ALLAH
(anak saperlah nie kan)
HaHaHa


Nie namanya pose MALAS
HiHiHi


Nie pose atas kerusi....
(kalau bole nak tidoq kat situ saja)
HaHaHa


Ok,masuk bilik dulu yer....
Esk nak bfast kat "Banglo" plak...

Jeng Jeng Jeng


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive