Popular Posts

Aku Dah Naik Hantu....


Smlm mmg betul2 menguji kesabaran diri aku & mama....Nak tahu pasal apa,pasal si "purple"(PERSONA) yg dimasukkan ke hospital lah (bengkel)...Dah lah 2 minggu dok tunggu si purple nie kluar2,x kluar2 jugak...Kat FaceBooklah aku mengadu nasib...
So ptg smlm,aku still follow up,aku call diorg,pagi tue masa aku cal,dia jawab "BARANG MASIH X SAMPAI LAGI KAK"....Masa nie aku dah hangin dah,sbb diorg janji blh siap...X pelah,aku diam kan saja...Kat FaceBook,beberapa org bagi pendapat supaya aku buat aduan pada "I-CARE"....Tapi aku masih lembutkan hati jugalah kata x per bagi peluang depa sampai ptgnya...
Dalam kul 3.30 ptg tue,pihak PROTON call aku ckp kata brg dah sampai dan dah siap cuma diorg nak g antar g cuci kejap,kununnya kereta dah berhabuk...(Yelah korang dah simpan si purple tue lama sgt)...Aku pun jerit2lah panggil mama dan suruh mama siap...Sementara tunggu siap tue,ada kawan "LELAKI" aku dah mmg ada di sana (bukan BUAH HATI) yer,dia pegi sana terus sbb nak pastikan yg mmg dah btul2 siap,yelah takut diorg tipu lagi kan...Dan dia bgtau si purple x der,diorg bawak g cuci dan buat test drive...
Dalam kul 4.30 ptg,aku dan mama pun sampai lah dgn harapan dptlah lepaskan rindu ngn si purple....masa tue,kawan lelaki aku dah blk dulu...tinggal lah aku & mama kat situ....Masa nie,mama dah ckp,lps nie blh singgah TESCO lah,g singgah situlah dan mcm2 tempat lagilah...
Korang nak tahu apa yg telah terjadi pada diri aku & mama dan juga si purple.....

|

|

|

|

|

|

|

|

V


Setelah hampir 1 jam setengah kami menunggu sampai kematu vontot kami,seorang indian man bagitau yg si purple x blh keluar lagik...APA???!!!!!!Masa nie tgn aku dah menggigil kemarahan...Dia ckp kereta masih berbunyi lah apa lah....Aku x blh terima kenyataan...Pastu aku ckp lah,blh x kalau bawak si purple balik dan akn antar semula keesokkan harinya...Dia jawab x blh sbb takut rosak blk dan mereka berjanji yg kereta akn siap esk (maknanya hari entri ini dikeluarkanlah)...Aku masa nie dah mula (&#^%%^$&@).....Aku call kawan lelaki aku dan bgtau pasal hal nie,dia pun dah bising,janji mcm mana,jadinya mcm mana...
Masa nie tiada lagi senyuman yg terpancar diwajah aku,aku dah mula hangin,aku siap ckp "hampa buat keja mcm mana,janji mcm mana,hampa ingat aku nie teringin sgt kah nak naik si putih tue,dah lah panas,pastu plak semua keja tertangguh,dah 2 minggu tau kami tunggu"...Dia slumber blh ckp "kami faham"...itu saja yg dia ckp...
Aku dgn hati yg marah,aku terus kluar dari ofis diorg...Uish x blh tahan dah masa nie...Dlm rela x rela,TERPAKSA jugaklah bawak blk dgn si putih....Punya marah,aku SENGAJA hempaskan pintu kereta si putih depan diorg...Biar diorg tahu betapa MARAHNYA aku pada diorg...Terus-terang aku ckp,itu adalah kali terakhir aku akn hantar si purple pada PUSAT SERVIS PROTON...baik aku hantar kat luar,mahal skit x per janji PUAS HATI...Ini sebab aku fikir under "WARANTY" saja...
Masa sampai umah tue,aku dah rasa kepala aku dah mula sakit,dan itu menandakan darah dah naik ke kepala...(yelah aku kan ada tekanan darah tinggi)...nasib baik x mati tau!!!
So,ari nie aku akn pastikan TIADA ALASAN lagik yg mereka akn berikan pada kami....Kalau masih ada ALASAN,siaplah!!!!











No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive