Popular Posts

-Celebrate My Birthday-

Pada 26hb Mei yang lalu,siangnya aku byk perap dlm bilik saja,x ke mana2 pun,mood x brapa nak elok,tapi rasanya x perlu ar citer kat sini kan....
So mlmnya,mama ajak kluar mkn...Mulanya aku x nak,tapi setelah mama berjaya pujuk aku,akhirnya aku akurkan jua.....:)
Mama tanya nak mkn apa,dlm fikiran aku,mcm2 aku nak mkn,itu ini semuanya aku nak...(maklumlah mood tgh x elok kannnn)...Sudahnya aku ajak mama g mkn kat Kuala Kedah...Mkn seafood...Mama bawak sedara kami jugak iaitu aunty Ku Pah...Kebetulan dia blk sini ngn cucunya (Adam)...apa lagi meriah lah skit kan....


-SELAMAT DATANG-


Mcm2 ada...nie kali ke-2 aku mkn kat sini,kali pertama aku dtg ngn kwn2 aku celebrate birthday seorang kawan...


Aku bersama Adam...umur br 2 tahun tapi lincahnyer mcm umur 4 thn ok...dia panggil aku "aunty along"...Mama plak dia panggil "Tok aunty"...
har har har:)


Mama plak bersama Aunty Ku Pah...Diorg nie rapat sejak zaman muda2 lagik...Aku pun x ingat zaman bila sbb aku sendiri pun x der zaman tue...hahahaha...
Oklah,makanan yg kami order mlm tue ialah:

|

|

|

|

|

|

|

V


-Sotong Goreng Tepung-
(mmg wajib kena ada ok!!!)


-telur bistik-


-tomyam ayam-
Kureng skit lah rasanya....
Dan ada beberapa lagi mknan yg kami order yg aku terlupa nak snap sbb dok nampak sotong goreng tepung kan...
hihihihi


Senyum dlm tangisan...Mata aku sembam...sedeyyy....
Apapun tq to mama sbb banje Wanie mkn...Luv u alwaz....
~hugs~

Wedding job sudah marikkkkkk:)
Tunggu


Nota kaki-Azim,Faisal,Keith,jom seafood!!!!





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive