Popular Posts

-Sebelum Majlis-

Lps dah kenyang berbreakfast tue,kami blk ke bilik memasing dan berehat seketika....Dlm kul 10 mcm tue brlah aku,Azim & Abg Eq kluar...Mama stay kat hotel sbb mama ckp dia nak rehat n perlukan tenaga utk ptgnya plak....
Aku & Azim ke KLCC utk carik contact lens,manakala abg Eq plak kluar ke Gombak rasanya utk amik sesuatu di sana.....Bila sampai saja di KLCC,kami terus ke England Optical utk membeli lens (tanpa lens aku jadi x lengkap) gtuelah ;)
Di KLCC jugak,aku jumpa dgn insan yg rasanya kenal kowt,yelah org yg pernah aku "sayang" suatu ketika dulu (chewahhhhhh)....hihihihihi....
Siapa yer????

|

|

|

|

|

|

V


Yes,Mista SyuQ....huhuhuhu.....
Bila dah jumpa dah apa yg nak dibeli,kami terus pulang ke hotel sbb aku janji ngn "TUKANG MAKE UP" kul 12.00 tgh hari,tapi terlewat skit....(sori dik!!!akk lambat sbb akk jln kaki)...wakakakakaka:)



Ini wajahku SEBELUM....


Aku tlh mengambil AJ sebagai juru make up aku utk majlis aku kali nie...ramai yg tanya aku kenapa aku x make up sendiri,sdgkan aku blh make up org...Bagi aku,aku nak relax,so aku perlukan sentuhan tangan org lain.....(blh x jawapan mcm tue)
Sepanjang dia melakukan tugasnya,kami nie asyik ketawa saja,kalau dia buat muka serius,aku nak tergelak saja....hahahahahaha:)
Org yg paling suka tgk aku dimake up adalah abg kesayangan aku lah siapa lagi kalau bukan Abg Eq...hihihihi...Dia dok tanya kul brapa juru make up nak dtg...hahahahaha:)



Inilah baju yg aku pakai utk majlis aku...
warna PEPEL lagik ok;)


Dari mata turun ke hati....
Contact lens tue last minute beli tau,sbb TERLUPA...tq pada abg EQ & AZIM sbb kasi suggestion warna grey...
i like;)


Adakah ini dikategorikan gambar "KONTROVERSI"...hurm...
berfikir sejenak....
Aku sayang dier seperti seorang adk kepada abgnya...Biarpun mcm2 org katakan pasal kami,tapi kami x pedulik semua tue,Ada kami kisah??!!!! x gtue abg Eq....Kami kenal dari penghujung tahun 2006 ok,dan hubungan kami masih kekal sampai ke saat ini...
(KO MAMPOOOOO)


Masa nie dah mula berdebar dah nie...
huk huk huk...


Aku bersama AJ...


Aku bersama AJ & kwnnya:)
(alamak!!!!kakakmu sudah lupa dia punya nama)



Suka sgt2 gambar nie...x tau pasai pa...
Korang suka x???


Aku bersama "org2 kuat" utk majlis aku kali nie...
  • Puan Hajah Siti Aminah (mama)
  • Abg Eqbal (dah 2 thn dah)
  • Azim Ashaary (cameraman)
Sgt2 best bila bersama mereka....Kami pilih warna "SEDONDON" okies:)
Tq guys...gonna miss that moment...


Ok,masa utk berangkat ke Satay Station...
Dah mula terasa debarannya:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive