Popular Posts

-The Zone On The Park-

Tempat penginapan kami kali nie adalah di The Zone On The Park,KLCC...Nie adalah kali pertama kami menginap disini...Mmg best lah tempatnya...Ianya jenis hotel apartment...Ada 2 bilik...Mmg mantoppppppp lah......
Aku amik yg pakej 3hari 2 malam berserta 4 bfast....Mmg completelah & mantopssssss......Dekat ngn KLCC,senang nak g shopping kan,walaupunnnnn....


Mmg bestla menginap disini...
I like:)


|

|

|

|

|

V


Ruang tamu


Lps nie nak stay sini lagilah....+ blh berparty bersama-sama:)


Bfast kami....



Masa nie mmg aku x cukup tido....bayangkan tido kul 6 pagi,bgn kul 7.30 pagi sbb nak bfast kan...
hihihihi:)


Kenapa buruk sgtlah muka aku nie sampai mama pun blh tergelak.....
Lps saja bfast,masing2 balik bilik & rehat....Sbb dlm kul 10 tue nak kena singgah KLCC sbb nak beli contact lens....
Masa utk bersiap:)


Nota kaki-Dihari lahirku,aku menangis sepanjang hari,dari pagi sehinggalah ke petang,kenapa???akn aku kongsikan bersama kalian...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive