Popular Posts

-DiBelakang Tabir-

Rasanya tanpa mereka,majlis nie x dptlah berjalan dgn lancarnya....Dan kerana mereka jugak aku dpt kekuatan utk teruskan majlis ini,biarpun sebelum majlis nie berlangsung,mcm2 dugaan yg aku kena lalui (rasanya x perlulah aku nak citerkan kat sini)
Mereka2 yg aku maksudkan ialah:

|

|

|

|

|

V


-mama-
Org yg sentiasa ada dgn aku,setiap saat dan ketika...Ke mana saja aku pergi,mama akn tetap bersama dgn aku...Mama byk beri kekautan pada diri aku & mama jugak yg byk sabarkan aku setiap kali "HANGIN" aku dtg....Dialah ratu hati aku....

-Abg Eqbal-
Sudah 2 thn dia menjadi "ORG KUAT" utk majlis aku...Kalau thn lps di Port Dickson,dan tahun nie di Satay Station...Senang bekerjasama dgn dia tau,maklumlah kami nie dah mcm adk-beradik...Lagi dekat majlis,lagi dia jaga aku dgn begitu baik sekali...Dia akn pastikan yg aku sihat & dia x akn bagi aku ada rasa stress sebelum majlis berlangsung...Biarpun kami jarang bertemu,tapi kalau ada apa2 perbincangan,kami akn bincang melalui Ym,sms @ call...Senang bukan...
Harap thn dpn Abg Eqbal dapat jadi "Org Kuat" kami lagi ok....:)
X sangka jugak kan,bila aku rapat dgn Abg Eqbal nie,dijadikan satu isu panas....siannnnn;)
*ada aku kesah*


-Azim Ashaary-
Bermula menjadi kenalan di blog,dan seterusnya menjadi kawan di FaceBook...Dan kini,persahabatan kami semakin rapat,bila kini dia sudah menjadi salah seorang "Team Member" utk SNS ANGGUN...
Utk tahun nie,aku ambil "team member" aku sendiri utk merakamkan saat2 terindah di hari majlis aku itew...Aku mmg suka hasil kerjanya,aku memuji bukan kerana dia kawan aku,tapi rasanya korang sendiri dah tgk hasil kerjanya kan....:)
Dan aku harap,tahun dpn dia blh jadi "cameraman" lagik utk majlis aku...Insya-ALLAH...


-Aizoul Hashimie-
Saper yg x kenal dia nie kan,SAHABAT aku dari dunia blog dan FaceBook....Persahabatan kami bermula dari tubuhnya "Geng Sayap" sampailah ianya dibubarkan,tapi hubungan persahabatan kami masih lagi akrab dan masih lagi bersama,hubungan kami nie dah mcm adk-beradik (jadinya x blh kawen sesama) hahahaha...Dia sama mcm seorang lagi BFF aku iaitu Mista El Zafril...Dia akn menjadi pendengar setia aku dikala aku dlm kesedihan....
Sebenarnya dia dah 2x jadi EMCEE utk majlis aku dan utk tahun nie,biarpun majlis aku paling simple,tapi dia sudi menjadi EMCEE utk majlis aku...Ucapannya simple tapi pasti akn diselitkan dgn gurauan yg pasti buat org yg berada disitu ketawa jugak:)
Dia jugak kalau jadi EMCEE,akn ditemani seorang lagi kawan aku dan sahabat baik si Aizoul nie,siapa lagi bukan Mahatir (bukan Mahathir Lokman tau)...wakakakaka:)
Hope thn dpn,dia akn jadi EMCEE aku lagiklah.....Dan kalau korang nak tahu,dia jugaklah yg designkan kad jemputan aku,yg bertemakan "1 MALAYSIA" tue....Aku mmg suka hasil kerjanya...Sbb tue,setiap projek aku,aku akn pastkan kat dia...huhuhuhu:)

Bergambar kenangan....
-Mahathir,Abg Eqbal,Cik Wanie,Aizoul & mama-
Enchik Azim x der sbb dia yg jadi tukang gambar....
huk huk huk....

Dikesempatan ini,terima kasih ini aku nak ucapkan pada mereka2 yg terlibat....Wanie & mama sgt2 menghargainya...Hope kita dpt bekerjasama lagi dan diharap hubungan kita ini akn terus kekal mcm nie dan buat selama-lamanya...Pedulikan apa org nak ckp,sbb kita tahu siapa diri kita memasing...sayang korang semua....
-Nanti kita pegi bercuti sesama ok-

Apa yg berlaku pada mlmnya???
Jeng jeng jeng:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive