Popular Posts

Jumpa dgn ZZ.....

Setelah sekian lama kenal melalui FaceBook,akhirnya kami bertemu jugak...Sepatutnya kami bertemu masa birthday party aku,tapi disaat-saat akhirnya,dia bgtau yg dia x dpt hadir atas sebab2 yg x dpt dielakkan...So kami plan jumpa keesokkan harinya....
Dan akhirnya...........


|

|

|

|

|

|

|

V


Taraaaaaaaaaaaa.....
Bersama Cik ZZ (bukan Ziana Zain tau), tapi Zie Ziana....Ala kwn si Azim Ashaary ngn si Nikli Nordin...Saper yg ada dlm list aku kat FaceBook tentu tau punya....
Kami bertemu di RedBox,The Curve...Masa mula2 jumpa tue pun dah ketawa2 dah,adalah org tue bg aku ter L*T*A*H...adoilah sian si ZZ nie....hihihihihi:)


Aku bersama ZZ & AA...bila plak nak jumpa ngn NN???!!!
Apapun tq to ZZ sbb sudi dtg sampai The Curve utk jumpa ngn aku dan mama...hope satu hari nanti kita jumpa lagi + kita klur g mkn sesama ok....
Take care n miss u alwaz dear;)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive