Popular Posts

-Tetamu Yang Hadir-

Sambungan kisah sambutan hari lahir aku last week (kjap je kan dah seminggu berlalu)
So kali nie aku nak kenalkanlah tetamu2 aku yg hadir...Ekceli ada jugak gambar2 tetamu yg x sempat disnap....Sori sesangat.....
-AMPUNZzzzz-

|

|

|

|

|

|

V


Aj & Halim
-mereka dipertanggungjawabkan utk mendandan aku-
Aku berpuas hati ngn hasilnya..
(korang setuju???)


Ini plak geng2 dari Ampang
-Izal,Ed,Reena,Zack,Danny & Ijan (tiada dlm gambar)-
Mereka2 semua adalah org yg paling lama aku kenal,since dr tahun 2006/2007 lagik....
Miss them so much...
(wpun dok komen2 kat FaceBook selalu kannn)


Aku dan Abg Danny
(yg kecik tue Iman,godson abg Danny)
geram sungguh bila tgk dia...
hahahaha:)


Yang nie lah saat2 yg ditunggu-tunggu...Org yg paling aku & mama rindui...Masa jumpa nie,dah macam segmen "JEJAK KASIH" plak...
hahahahaha..
-Abg Ahazar Ahamad-
Abg AAA...
Sekali lagi bersama Iman...


Ini pulak siapa yg x kenal kan...Kak Mya....1st time jumpa ok...Kalau sebelum2 nie,dok kenal kat blog & FaceBook ajo,tapi alhamdullilah,akhirnya jumpa jugak kami...
(jgn menilai seseorang itu dari luaran @ hanya dgr dari mulut org lain,kenali seseorang itu dan cuba dekati seseorang itu dan barulah blh menilainya sendiri)


Yang nie plak ialah kak Lily Lotus...Dah 2x aku jumpa ngn kak Lily....hihihi...Kak Lily nie selalu kasi komen kat blog aku + aku sgt2 menghargainya....
Nanti kita jumpa masa "open house hari raya CintaWanie" plak ok;)


Yang nie x payah ckplah,dah byk kali jumpa (ye ker???) hahahaha....Kak Marina @ nama dalam blog "Mummysyafie"....Senang bila bersamanya....
Nanti kita jumpa lagi ok kak:)


SAHABAT
Inilah yg aku boleh ungkapkan....
-Mahathir,Aizoul & El Zafril-
Mereka sentiasa ada dan akn sentiasa berada dialam hati aku selamanya...

"Persahabatan murni tidak mementingkan diri
Sepanjang kehidupan kita yang diberi
Menguatkan, meluaskan, memanjangkan, memelihara
Hubungan antar manusia dengan manusia"


Ini pulak kak Oli...Dia dtg bersama suami dan puteri tunggalnya...Nie kali ke-2 kami bertemu...Mmg bestlah ngn diorg nie especially hubbynya,suka nyakat aku...
pssttt,nanti kalau blk sini,jgn lupa habaQ kat chek tau,nanti blh mkn nasik ayam kat City Plaza;)


Sekali lagi bersama El Zafil,tapi kali nie ada bersama kami iaitu Adam Mukhriz...Kenalan dari dunia FaceBook...Sebenarnya aku x sangka yg dia akn dtg,yelah sbb beberapa hari sebelum majlis,dia ada bgtau yg dia mungkin x dpt hadir sbb ada urusan apa ntah,tapi masa hari itew,aku dpt call darinya yg dia dah ada kat dpn Satay Station...Sgt2 terharu ok....
(ensem plak tgk si Adam nie)
wakakakaka


Si baju merah nie,adalah kak Zaleha Othman,kenalan aku dari dunia FaceBook...
huhuhuhuhu....Baguslah kakak aku yg sorang nie,ikut tema...nie yg sayang nie...hihihi....
Aku anggap kak Zaleha nie mcm kakak aku sendiri...apapun tq akk sbb sudi dtg...Siap bawak adknya lagik....(alamak!!!gambar adknya x der plak,maybe masih dlm simpanan kamera si Azim)
hihihi:)


Bersama aku ialah 2 hero malaya....Sebelah kanan tue x payah diperkenalkan lagilah....(x per nanti ada entri khas utknya).....Yang sebelah kiri tue,aku kenalkan,itu ialah Bro ChilaBaey's...Kenalan dari dunia blog...Nie 1st time jumpa tau...Selalu kami dok berkomen-komen kat blog saja & ada beberapa kali berbual kat telefon....(atas urusan baginda ok)
wakakakaka....
Tq bro sbb sudi dtg ke majlis Wanie yg simple nie...Insya-ALLAH,kita jumpa lagi di "Open House Hari Raya CintaWanie" nanti ok....Bro nak jadi "org kuat" mcm abg Eqbal ker?
hihihihi....


Aku bersama kenalan lama yg dah lama x jumpa + ngn kenalan baru
-Aizat & Ashraf + Norli-
Kalau korang nak tahu si Ash tuelah yg sambut tarikh lahir sama dgn aku,kami cuma beza 2 jam saja:)


Ini pulak aku bersama Kak Lily Lulu...Dia dtg bersama suaminya dan puteri tunggalnya...Ekceli,kak Lily nie br abis pantang....Baby Nyla sgt2 kiut ok...Last year masa kak Lily dtg,kak Lily dtg berdua...hihihi,kali nie majlis aku,kak Lily dtg bertiga...Thn dpn rasa2nya dtg ber-4 kah????
Jeng jeng jeng...
Ekceli ada ramai lagi tetamu yg hadir,tapi rasanya ada yg x sempat diambil gambar...huk huk huk.....

Aksi kontroversi???
Tunggu:P:P:P






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive