Popular Posts

Bersama Si cilik & Kontroversi......

Kalau adakan majlis2 mcm nie,comfirmlah ada kanak2 kan...Biarpun x ramai,tapi tetap ada....Ada yg hyperaktif,pemalu dan x kurang jugak pendiam ajo...

|

|

|

|

|

|

V


Aku bersama Iman...Ish geram tol aku tgk si Iman nie...Kalau sesiapa yg jadi follower aku dari dulu,aku pernah buakk citer pasal dier,ala yg masa aku dating2 manja ngn "Ayu The Sun" kat Pavillion kira2 dua thn lps...Ayok,sgt2 hyperaktif ok...Abis satu Stage dia jelajah...
Pssttt,kak Ayu masih ingat kenangan itew...
hahaha:)
Apapun auntie luv u so much syg...nanti kita jumpa lagik ok...Kali nie auntie nak jumpa yg sorang lagik,siapa lagik kalau bkn si Ryan:P:P:P


Ini pulak "2 HERO" kepada kak Marina aka MummySyafie...Aku sempat lagik tanya si abg,kenal x siapa nie???dia jawab dia kenal "auntie Wanie"..gud boy....;)
Si Wawan plak,sgt2 pemalu ok...hihihihi...geram tgk deme berdua nie...Nanti kita jumpa lagik ok...
-Muahxxx-


Ini plak baby Nyla,puteri tunggal kepada Kak Lily & Abg Nurman...Aku masa nie masih takut2 nak dukung baby nie...Yelah masih kecil lagik kowt...Nak dukung pun kena dgn cara yg btul tau...Huk huk huk...
(Bila aku dukung Nyla,teringat aku pasal niat nak amik baby angkat tue,hurm....SEDEYYYYY....Kita cuma merancang,tapi ALLAH S.W.T yg menetapkannya...Apapun aku redha & pasrah)
Nak tgk pic KONTROVERSI x????hahaha....Aku x mintak jadi mcm nie,tapi apakan daya,ianya telah berlaku jugakkkkkk....

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V


Aksi ciuman oleh aku dan anak kak Oli...Hahaha...masa nie diorg dah nak blk,entah mcm mana,dok kiss2 hug2 tue,tetiba ada aksi nie...kelakar giler ok....Nasib baiklah ngn budak kecik,kalau ngn budak besar & teruna,maunya kena hambat ngn mama kan...Wakakakaka...
Anak kak Oli pun pandai sakat aku ok...Sbb dia tau aku nie M*L*T*H kan...adoilah.....
Nanti kita jumpa lagi ok.....

Siapa org2 disebalik tabir???
TUNGGU







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive