Popular Posts

-Happy Birthday Dear-

-HAPPY BIRTHDAY MY BEST BUDDY-



Hari ini (1 JUN 2010) adalah hari ulangtahun kelahiran salah seorang (KAWAN BAIK) aku iaitu Mista Aizoul....


Dikesempatan ini,aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat ko...Aku doakan agar ko panjang umur,dimurahkan rezeki,dan yg paling penting cepat2 dpt jodoh....Aku jugak nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kerana sudi jadi SAHABAT aku,x kiralah dikala aku susah dan senang...Aku hargai sgt2....
Aku nak ko tahu,aku sayangkan ko dan PERSAHABATAN kita...ko jaga diri bebaik ok...Nanti ko dtg sini,kita celebrate sesama ok.....
-SAYANG KO-
Seorang lagi kawan aku yg jugak menyambut hari lahirnya hari ini ialah Enchik Aizat Nordin....Kenalan aku dr tahun 2007 lagik,terputus seketika dan kini kembali semula...hihihi...


::Happy birthday u,moga panjang umur & dimurahkan rezeki...Cepat2 dpt jodoh dan terus kawin::
Take care ok;)

I wish for you to have
people to love
people in your life
who will care about you
as much as I do

blue skies and clear days
exciting things to do
easy solutions to any problems
knowledge to make the right decisions

strength in your values
laughter and fun
goals to pursue
happiness in all that you do

My friend
I wish for you to have
beautiful experiences
each new day
as you follow
your dreams







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive