Popular Posts

Si Pepel Dah Kembali:)

Alhamdullilah setelah 2 mingu lebey si pepel berada di dlm wad,akhirnya ptg td kluar jugak....syukur sgt2....
Tapi sebenarnya aku sedey jugak sbb keadaan si pepel masih blum sembuh lagik...Masih ada bunyi2 lagik especially masa tekan break...adoilah,dah masuk spital berminggu-minggu....tapi masih bunyik2 lagik...huk huk huk...
Kalau korang tanya mcm mana perasaan aku ketika mula2 aku sampai kat Pusat servis tue,yelah smlm aku dah naik "HANTU" kan...So bila aku sampai td,aku mmg x senyum langsung,jgn kata senyum,pandang pun aku x hingin...huk huk huk...(marah btul nie)
Elok aku masuk ofis,aku pun x tanya byk cuma aku tanya "mana keta??",aku buat test drive,mmg masih ada bunyik,dan mereka berjanji akn beri dlm masa seminggu utk selesaikan masalah nie,pihak mereka dah bawak ke HQ ttg masalah ini...
Dah selesai semua kat situ,aku & mama terus bawak si pepel jln2,sian si pepel,dah lama x jln2,tenaga dia pun dah abis (minyak)...so aku g tambahkan tenaga dia di PETRONAS...hahahahaha:)
Dah selesai kasi tenaga pada si pepel,kami terus ke beberapa tempat utk selesaikan beberapa keje termasuklah ke TESCO...hahahahahaha:)
Dalam kul 6 lebey kowt,br blk umah...So mlm nie si pepel blh ar tido dgn tenang kat tempat diakan...hihihihihi...
Miss si pepel so much....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive