Popular Posts

-My Big Day-



Pejam celik,pejam celik dah 27 tahun dah diri aku nie kan...kjap sungguh masa itew berlalu,br smlm terasa diri nie mcm berumur 17thn...Chewahhhh:)
Sepanjang aku hidup hampir 27 tahun nie,mcm2 perkara yg aku lalui dan tempuhi....hurm....Suka dan duka semuanya aku dah rasa dan telan....
So utk tahun ini,aku cuma mengharapkan:
  • akn mendapat kesihatan yg baik
  • dipanjangkan umur aku
  • cepat2 dpt jodoh
  • cepat2 mendirikan rumahtangga (tinggal 3 thn lagi nak masuk ke umur 30 thn)
  • diberikan rezeki yg melimpah ruah pada SNS ANGGUN

Disebalik kegembiraan aku ini,setiap tahun semenjak tahun 2006,mlm sebelumnya pasti aku menitiskan airmata ini,krn kalau arwah "ARFAN" masih ada,dah tentu kini aku dah menjadi "ISTERI" dan maybe dah jadi "MUMMY" kepada anak2 kami...Tapi apakan daya,ALLAH S.W.T lebih sygkan dirinya dan pisahkan kami oleh 2 dunia yg berbeza....
al-fatihah buat ARFAN.....

Hari nie jugak aku berkongsi tarikh lahir bersama seorang kawan,org yg aku maksudkan ialah Mista Ashraf....Kami dilahirkan pada hari,bulan,tahun yg sama,kami cuma beza 2 jam saja...Aku tua 2 jam dari dia (tetap kannnnn)
hahahahahaha...:)


Buat Ash,
Dikesempatan ini,i nak ucapkan Selamat Hari Lahir yg ke-27,semoga panjang umur & dimurahkan rezeki....Happy sbb dpt jumpa u blk beberapa hari lps setelah beberapa tahun kita terpisah....
Apapun i doakan yg terbaik utk diri u....Take care n happy alwaz....
(nanti kalau buat majlis kawin tue,jgn lupa jemput i tau)
hihihihi:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive