Popular Posts

-Pose Pose Pose-

Biasalah kalau dah ada cameraman nie,mulalah dok pose pose pose kannnn;)
Dari hotel sampailah ke tempat kejadian,pose sjaa kejenya...
Tapi apapun aku sgt2 berpuas hati ngn hasil kerja Enchik Cameraman aku tue...Aku puji bukan sbb dia kawan aku,tapi aku mmg suka hasil kerja dia...Setiap tembakan yg dia amik tue mmg sgt2 kreatif...
Kalau ada sesiapa yg nak gunakan khidmat beliau,layarilah di:
(utk semua jenis majlis,pertunangan,perkahwinan,cukur jambul,hari lahir @ apa saja majlis)


ini pose masa dah nak berangkat ke Satay Station
Kat bawah nie plak gambar2 yg diambil di Satay Station...

|

|

|

|

|

V


Pose 1


Pose 2


Pose 3
(dah mcm hari rayalah plak)
hahahahaha....


Pose 4
(merenung masa depan ke tgh teringatkan yg tersayang???)
hurm....

So apa pendapat kalian semua?
hihihihi:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive