Popular Posts

aku dah kluar......

Setelah beberapa hari dimasukkan ke hospital,alhamdullilah akhirnya aku dah kluar dan kini berehat di rumah...Wpun keadaan aku masih blum 100% sembuh,tapi at least aku dah bole blk....
Kalau tanya tentang keadaan aku,aku masih blum bole berjalan....masih lagi terbaring diatas katil...Dan aku masih lagi gunakan bantuan mama utk membuang air kecil atau air besar sbb tgn kiri aku masih lagi membengkak....Skg nie aku cuma tunggu doktor pakar dari KL dtg utk periksa aku saja....harap2 x der apa2 yg seriuslah......
Cik Wanie sgt2 merindui diri kalian semua.....Rindu sgt2,tapi apakan daya Cik Wanie masih x mampu utk melawat "rumah" kalian.....
Insya-ALLAH bila aku dah bole duduk dgn btul,aku akn update skit2 tentang sepanjang aku berada ddlm wad...






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive