Popular Posts

Kehadiran dia.....

Pada hari ke-4 berada dihospital...Pada ptg Jumaat,aku dikunjungi oleh seseorang yg sgt2 aku kenali dan istimewa jugaklah orgnya....
Jeng jeng jeng......

Masa nie aku malew2 kat dia...hahahaha.....Dia yg snap pic nie....Kami berbual-bual kosong...Mcm2 citer yg kami bualkan.....Dia terkejut sbb tgk aku dah susut,yelah aku kan dah mcm nie,so bila mkn tue mcm kureng skit.....
Tapi yg paling best dia bawak buah yg aku teringin sgt nak makan....Sebelum dia dtg tue,dia ada tanya teringin nak mkn apa,aku nie ckplah teringin nak mkn buah epal hijau....hihihihi...Maklumlah bila sakit nie mcm2 yg aku teringin nak makan...


Taraaaaaa...Buah epal hijau dgn buah Lai....nyum nyum.....tq awak sbb sudi bawak buah yg sy mmg teringin nak mkn.....Nie yg saya sayang nie...hahahaha:)
Korang jgn salah faham,dia yg aku maksudkan tue bukannya "Boyfriend" aku tau,tapi "Kawan" aku saja.....Aku senang berkawan dgn dia..Dia byk bantu aku dlm segala hal....
Apapun terima kasih buat dia sbb sudi dtg melawat:)
Pada hari yg sama aku dpt berita baik,apa dia tue?
Tunggu:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive