Popular Posts

Dapat Pulang Akhirnya......

Sdg aku berbual ngn dia,tetiba aku didatangi oleh doktor Khairul ke katil aku,doktor yg merawat dan pantau aku sepanjang aku berada dlm wad...Tq doc:)....Dia sampaikan berita gembira utk aku & mama...Nak tahu apa beritanya,aku dah bole pulang ptg itu jugak....Alhamdullilah,akhirnya aku dpt pulang jugak....Bosan okeh duk spital lama2 nie....
So sementara nak tunggu surat siap,mama angkat brg2 dan antar ke kereta dulu....takut nanti x larat nak angkat byk2...Masa nie aku mmg happy giler okeh....X sabar nak jejakkan kaki ke rumah,rasa mcm dah lama x balik...
Wakaka:)
Dlm kul 6 mcm tue,surat dr doktor pun siap,aku ganti baju hijo ke baju hitam dan aku naik wheelchair dan kluar dari wad kenanga....Sedey pun ada,tapi lebih pada gumbira lah....Mama g selesaikan bil dan amik ubat,dia plak tolong tolakkan wheelchair...suker suker:)
Bila sampai saja rumah,dah masuk waktu berbuka puasa,nasib baik mama dah beli mknan berbuka kat bazaar ramadhan di hospital....kalau tidakkkkkk....
Keesokkannya aku dah x bole jalan????
Tunggu






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive