Popular Posts

Hari Yang Menakutkan CW....

Hari ke-3 berada di HBSB.....

Pagi2 lagik jam 4 pagi nurse dah dtg ke katil aku.... dia beri aku 2 injection dan lps tue dia masukkan drip kat aku...Yelah aku kan kena puasa,tue yg dia masukkan drip tue.....Aouch,sakit sbb air x masuk kat urat ngn btul,tatitttt......



Jam 8 pagi,nurse sekali lagi dtg ke katil aku dan berikan baju putih utk ditukar...Masa nie aku dah mula menangis....Sbbnya perasaan takut aku mengusai diri....Aku jadi fobia sgt2....Yelah aku kan pernah operate jantung dan apendik,tue yg dia jadi fobia smcm....Menggigil aku dibuatnya....Tekanan darah x payah ckplah,naik memanjang jer....huk huk huk....
Tepat jam 9 pagi,diorg dtg n amik aku bawak ke bilik rawatan....Masa nie aku dah nangis tersendu-sendu....Mama x temankan aku sbb kata diorg,lambat nak tunggu...So mama tunggu kat wad saja.....Mama sempat kiss dahi dan bye2 aku......



Bila dah sampai ke tempat tue,aku dah mula rasa menggigil ketakutan......Disebabkan tekanan darah aku naik dan asyik menangis saja,akhirnya aku diberikan suntikan kasi terus x sedar....Alhamdullilah....hahahahaha:)
Dlm kul 2 ptg mcm tue baru aku sedar,bila aku sedar,aku dah ada kat katil aku sendiri dan wajah pertama yg aku nampak adalah wajah mama....alhamdullilah aku masih lagi bernyawa....Tgk punya takut aku...
Sedang aku dlm dok mamai2 tue,tetiba aku dikunjungi beberapa org kawan mama......Ada Matron Norain,Matron Zaleha,Matron Fatimah dan Sister Salmah....Diorg dtg berpakaian uniform.....Diorg nie adalah yg terapat ngn mama masa mama keje dulu di Klinik Pergigian Telok Wanjah....So bila diorg tahu yg aku masuk wad,cepat2 diorg pun dtg....tq sbb sudi dtg melawat Wanie....
Dan kesempatan ini jugak aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka2 yg x pernah2 putus mendoakan utk aku especially mereka2 di FaceBook aku...Aku sgt2 menghargainya....Dan terima kasih ini jugak aku ucapkan kepada aunty dan uncle aku yg berada di Kuching yg selalu call bertanyakan khabar aku....aku terharu sgt2....Dan tq jugak pada seorang "sahabat" yg x pernah putus2 beri aku kekuatan dan beri kata2 semangat pada aku....Dari mula aku sakit dulu,sampai skg,dia lah yg byk beri kata2 semangat pada aku,kiranya dlm hp aku tue penuh ngn kata2 semngat dr dia,aku x pernah delete pun....Aku sgt2 menghargainya....Tq Mista Hafiq....Tq so much.....
Ada someone special dtg melawat aku...Siapa?
Tunggu:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive