Popular Posts

Homemade Chocolate.....

Beberapa hari yg lps,aku telah mengorder coklat nie utk tetamu2 aku pada hari Sabtu nie....Aku sebenarnya x berapa tahu sgt pasal homeade chocolate nie,yg aku tahu cupcakes sajok...Tanya punya tanya kat FaceBook,akhirnya salah seorang kenalan FaceBook bgtau yg kwnnya ada buat perniagaan ini...So aku pun smslah pada pemiliknya....
So bila dia bagi url blog dia,aku pun buatlah pilihan yg mana berkenan dihati aku...hihihihi...Dan setelah membuat pembayaran melalui bank,akhirnya brg yg aku nakkan itu sampai dgn selamatnya....

|

|

|

|

|

|

V


3 kotak semuanya....


Kotak 1


Kotak 2


Kotak 3


Kalau tgk kat blog beliau,ada mcm2 rasa yg kalian bole pilih.....Ttg rasanya,aku kasi 10 bintang...Mmg sedap....Aku nie cerewet skit bab2 coklat nie,dan nampaknya coklat2 yg aku order nie mengikut citarasa tekak aku....hihihihi:)
So kalau kalian berminat especially mereka2 yg berada di kawasan utara,bole layarinya di sini:
http://www.elchocs.com/
Ada mcm2 jenis rasa yg kalian bole pilih:)

Skg nie pun beliau ada buat promosi utk bulan Ramadhan dan utk Hari Raya jugak...Dan insya-ALLAH,aku akn order lagik order Majlis Rumah Terbuka Hari Raya di Alor Setar nanti:)
Terima kasih kepada Linda:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive