Popular Posts

Terlepas....

Salam Warahmatullah..

Apa dah nak jadi la..

Start minggu ni aku dah terlepas 2 kali untuk bersahur..huhu
Semalam la yang startnya, tidur dah ok pukul 1 macam tu, sedar je tengok2 dah pukul 5.45am, last skali sambung tidur blik je la..haha..
yang hari ni punya pun sama cuma bangun lewat sikit pukul 6.00am..haha..

tp alhamdulillah la semalam perut tak meragam, tak rasa2 nak makan..disebabkan malam tu aku makan banyak o0..nak tau?..hari tu aku keluar outing, pergi la makan pizza, boleh tahan la dpat gak 3 keping.
malam tu ada lagi makanan, bubur lambuk, bihun goreng, bubur hitam..peh macam2 lagi la..
perut aku asyik nak makan ja malam tu walaupun dah tau dah penuh tapi nak makan gak
aku rasa sebab tu aku tak bangun sahur..huhu

yang hari ni pula, disebabkan malam tadi pun aku makan banyak gak la..mula2 makan iftar kat masjid, balik dari terawih, lepas terawih tu ada moreh, makan lagi..masuk je bilik kawan aku ajak makan bubur lambuk..
hahaha..memang aku telan habis la..

sorry to say, malam2 memang aku akan lapar cepat, aku pun tak tau perut aku cerna macam mana makanan tu..tapi mengikut kajian WAKTU KITA TIDUR BADAN KITA AKAN MEMBAKAR DEKAT 20 KALORI. Setiap saat ke, minit ke, jam ke, tu aku tak tau la..jadi okay la kalau nak makan malam2..haha
cepat sikit bakar kalori tu..

lagi satu, Chemistry kelas remedial yang sepatutnya diadakan pada hari isnin dan juga khamis pukul 7am sampai 8am..
memang confirm aku tak pergi, sebab aku nak tido lagi..haha..kelas tu dah start lama dah, dah 3 minggu dah, tapi satu kelas tu pun aku tak pernah pergi lagi..hehe

anyway bermula hari ini, aku berazam supaya dapat bangun awal (dapat masak awal!) dan juga untuk pergi ke kelas remedial kimia..huhu

InsyaAllah..
:))

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive