Popular Posts

Kereta Baru CW.....

Kalau org lain dok bercerita nak beli baju baru lah,kasut barulah...tapi aku lain plak....aku ada wheelchair baru...Yelah skg nie aku x bole nak bergerak,asyik dok terbaring saja.....Makanya mama belikan wheelchair baru utk aku supaya senang utk aku bergerak sementara nak tunggu appoinment dgn doktor pakar dari KL pada 30hb Sept 2010 nie...lambat lagi woo....


So inilah kereta baru Cik Wanie....Harganya x lah mahal sgt,Rm 240 saja....Tq to mama....Perkembangan terbaru,kaki kanan aku dah boleh lunjur pelan2...Skg nie aku byk update status aku kat FaceBook saja....
Aku akn terus berusaha utk berjalan seperti biasa...Aku x nak hamakan harapan mama,papa dan mereka2 yg byk memberi kekuatan pada diri aku dan mereka2 yg x pernah putus2 mendoakan utk diri aku.....
Terima kasih semua...


Nota kaki - Aku rindu dia....Rindu sgt2...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive