Popular Posts

Komen Ini.....

Dari entri INI,aku terima byk komen dan doa2 dari kalian,terima kasih byk2.....Tapi ada satu komen itu buat aku tersentuh dan membuatkan airmata aku menitis......Dalam komennya yg panjang itu aku kongsikan bersama kalian ok....

Blogger nananeera said...

hai... i pun bru tau bout SLE 4 taun lepas.. cz one of my best fren yang kena. tp rasa dia dah teruk cz every month kot kena g spital msuk ubat.. yg cm dialisis 2.. pastu de merah2 kt badan n celah peha. ubt banyak sgt yg kena mkn n watkan muka dia jd tembam. and dia meninggal xlama lepas tu. kitorang balik dr site kat batu pahat pastu dia dh lemah.. i bawak dia g spital and dia kena tahan kat wad. tapi sok ptg 2 arwah dah xada. sgt sedih cz kitorang xdpt de ngan arwah cz time 2 de klas. parent dia pun ngah otw nk g jb from banting.yang lagi sdih, dia de try nak call parent dia b4 dia meninggal. tp xdpt ckp betol2 cz arwah dh lemah sgt.
so 2 sis wanie, rajin2 la mkn ubt.. jgn miss. and if u de kne cm my fren smpai kne msuk ubt pastikn g on time and jgn miss ok.. and lg 1. try elakkan mandi air laut. cz org ckp air laut pnas n byk kuman. arwah kwn i pun de msuk dlm laut time g site 2. dia msuk paras peha je. mlm 2 terus naik cm merah2 kt peha n since that arwah jd btol2 xsihat. and arwah pun de ckp dlu dia xleh penat sgt.. kalo x nnt penyakit dia jd lg teruk.. sis wanie take care okay.. ramai je pesakit SLE lain yang boleh hidup happy and sihat. and i'm sure sis pun msti oky:)

August 10, 2010 10:08 AM

---------------------------------

Menitis airmata aku bila baca komen ini...Mcm2 yg bermain difikiran aku ini...Ya-ALLAH....

Tapi apa yg aku harapkan ialah aku mendapatkan kesihatan yg baik....Aku nak sihat seperti dahulu kembali...Aku nak kegembiraan yg aku lalui sebelum2 ini...Aku jugak nak sentiasa gembira bersama keluarga dan kawan2 yg dah lama aku x merasainya.....

Aku jugak nak berpuasa seperti tahun2 lps.....Nak merasai berpuasa dan berbuka bersama mama tercinta.....Doakan utk Cik Wanie yer.....

Keputusan darah & keputusan x-ray akn keluar pada 15hb Ogos 2010....Hope x der apa lah yg serius.....

~AMEEN~






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive